06-24-2025, 02:57 PM
Ny viktig match til søndag. Vil Fagermo få sin hevn?
Er forresten billetter lagt ut? Hvilken del av stadion har borteseksjonen?
Er forresten billetter lagt ut? Hvilken del av stadion har borteseksjonen?
|
Strømsgodset vs Vål`enga
|
|
06-24-2025, 02:57 PM
Ny viktig match til søndag. Vil Fagermo få sin hevn?
Er forresten billetter lagt ut? Hvilken del av stadion har borteseksjonen?
06-25-2025, 08:18 AM
Borteseksjonen er utsolgt, kjøp på felt H.
Corteo fra Bragernes torg 17:00. Pub er Dickens
06-25-2025, 10:45 PM
Spissen deres er skada i hvert fall. https://www.vg.no/sport/i/W0PRwL/stroems...i-lang-tid
06-26-2025, 05:25 AM
De kan få Brajanac..
Det er tilnærmet dødt løp på oddsen, godset gir i snitt 2,51 i odds hos de utenlandske oddsetterne vi gir 2,56.
Norsk tipping har lik hjemme og borte odds med 2,5. Samtidig blir jeg fryktelig skuffa om vi ikke vinner. Godset står med fem tap på rad eliteserien og de har møtt lag som er forventet å være på nedre halvdel som kfum Ham kam sandefjord bryne kbk Selv om Sandefjord riktignok er nummer 6 nå. Målforskjellen deres på de siste fem er 3-15 Deres førstekeeper Bråtveit er skada og gikk glipp av de to siste kampene. De har brukt to forskjellige keepere som har sluppet inn 5 og 3 mål De har ikke skårt mål på disse to siste kampene. Godset er riktignok et fryktet hjemmelag selv om de ikke har tatt poeng på de fem kampene de har spilt i år. 3-11 er målforskjellen deres hjemme. Vi har dobbelt så mange seire borte som hjemme (2-1-3 6-7) Skal vi tro fantasy så er det kun Bully som er skada av våre. Jeg vil gjerne ha inn både Bjørdal og Riisnæs fra start selv om det er mye overgangsrykter rundt sistnevnte. Bytter vi i tillegg ut Jarl med Kevin så bør vi ha et slagkraftig lag. Men gi enten Rijks en kamp til eller gjør som forumet har mast om lenge og flytt Sørensen inn som midtspiss. De to alternativene er litt hips som happ for meg, jeg synes Rijks var bedre sist enn Braja har vært alle kamper i år, men Sørensen har flest mål av våre (uten at det sier så mye) og er vant til å spille spiss. Jeg kan ikke forestille meg at godset klarer å stå i mot en angrestrio som består av Thorvaldsen Riisnæs og Sørensen Vinner vi har vi 14 poeng og godset 6. Da tar de oss aldri igjen. Vinner de er det kun to poeng som skiller oss. Og uavhengig av hvem som vinner har de spilt en kamp mindre enn oss både før, under og etter kampen.
06-27-2025, 01:09 PM
Eneste spissen til Godset som ikke er skadet er 15 år gammel..
Aldri i verden om Jarl løper fra han..
06-27-2025, 02:45 PM
Klarer vi å opprettholde skåringssnittet på 14-15 mål per 90 sekunder så kan det bli en morsom kamp mot godset
https://www.youtube.com/watch?v=mqn9i9Fbtu8
06-27-2025, 09:09 PM
Tullete viktig kamp dette. Klassisk 6-poengs kamp. Molde-Kåffa og Bryne-Kamma spilles samtidig. Jeg tipper Bryne vinner mens den andre er åpen. For å henge på Bryne må vi altså vinne. Det gjør vondt å måtte skrive dette om kamp nr 12. Som taler over nevner. Går vi til 14 mens Godset står igjen på 6 så skal det mye til for at Godset tar oss igjen.
Dog, jeg tror vi må score først for å vinne denne. Og vi må ta rennafart å drite i å legge oss lavt hvis vi tar ledelsen...
06-27-2025, 09:23 PM
Scorer vi først MÅ de gi F i og legge seg bakpå og "sikre" seieren...
Gønn på fra første til sist fløytelyd..
06-28-2025, 07:32 PM
Noen som har noen inside på laget imorra? Sett siste trening og drill? Håper vi stiller med samme lag, men bytter Jarl med Tschiembe.
|
|
« Neste nyere | Neste eldre »
|