Innlegg: 149
Tråder: 0
Ble medlem: Dec 2023
Omdømme:
11
(07-03-2025, 03:42 PM)NilsDN Skreiv: (07-03-2025, 03:29 PM)kaktus Skreiv: (07-03-2025, 03:21 PM)Wild Touch Skreiv: Men det kan jo være han nekter å spille mer for oss (da bør han får høre det).
Han kommer ikke til å fake skade eller sette seg på bakbeina ut kontraktstiden, det er karriere-selvmord. Hvis han spiller et spill for å komme seg til Glimt så kommer det spillet til å opphøre den dagen overgangsvinduet stenger.
Synes fortsatt et par år på nivå 4 kan være greit jeg da. Greit å sette et eksempel. Enten signerer han ny kontrakt eller så er det et par år i breddefotball med mindre noen betaler oss den summen vi forlanger. Så betale full lønn i 2 år, og få 0,- kr når han forsvinner? Høres ut som en fryktelig dårlig taktikk, det sender en del signaler til andre unge spillere som ikke kommer til å hjelpe oss som klubb. Fotballen har forandret seg voldsomt, spillere flytter på seg hele tiden, jeg tror det vil være ekstremt dumt å forsøke bli en klubb som krever fullstendig lojalitet til spillerne.
En bedre taktikk hadde rett og slett vært å ikke godtatt bud, og forklart ovenfor spilleren at du er verdt 50mill, vi selger deg ikke for mindre i år, til en annen norsk klubb. Hvis spilleren da blir trass, så går det mest utover spilleren selv.
Var vel en eller annen tysk klubb som krevde èn pris fra Bayern og en langt lavere pris fra utenlandske klubber, kanskje det hadde vært en god taktikk? Bedre å få 20 mill fra en Belgisk klubb, enn 25 fra Bodø
Innlegg: 69
Tråder: 1
Ble medlem: Sep 2024
Omdømme:
3
(07-03-2025, 02:22 PM)Glennsoe Skreiv: Skammelig lav sum,kjenner jeg ikke er sinna men skuffet..
(07-03-2025, 02:18 PM)Stenzenga Skreiv: Slik Riisnæs har holdt på siste tiden er jeg glad han ikke blir å se i kongeblått mer.
Ja,så protest banneret mot Godset..
Hva stod det på banneret? Og hvordan har Riisnæs holdt på siste tiden?
Innlegg: 19
Tråder: 0
Ble medlem: Mar 2024
Omdømme:
1
(07-03-2025, 04:14 PM)TreogNitti Skreiv: (07-03-2025, 02:22 PM)Glennsoe Skreiv: Skammelig lav sum,kjenner jeg ikke er sinna men skuffet..
(07-03-2025, 02:18 PM)Stenzenga Skreiv: Slik Riisnæs har holdt på siste tiden er jeg glad han ikke blir å se i kongeblått mer.
Ja,så protest banneret mot Godset..
Hva stod det på banneret? Og hvordan har Riisnæs holdt på siste tiden?
"Agentstyrt lojalitet har sin pris, falsk skade og sykdom var takken fra Riis."
https://x.com/Fhantomet/status/193939802...lNqzQ&s=07
Innlegg: 300
Tråder: 0
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
24
(07-03-2025, 04:21 PM)Tazen Skreiv: (07-03-2025, 04:14 PM)TreogNitti Skreiv: (07-03-2025, 02:22 PM)Glennsoe Skreiv: Skammelig lav sum,kjenner jeg ikke er sinna men skuffet..
(07-03-2025, 02:18 PM)Stenzenga Skreiv: Slik Riisnæs har holdt på siste tiden er jeg glad han ikke blir å se i kongeblått mer.
Ja,så protest banneret mot Godset..
Hva stod det på banneret? Og hvordan har Riisnæs holdt på siste tiden?
"Agentstyrt lojalitet har sin pris, falsk skade og sykdom var takken fra Riis."
https://x.com/Fhantomet/status/193939802...lNqzQ&s=07
Men hvordan har Riisnæs holdt på? Er det gode kilder på at det faktisk var falsk sykdom og skade? Mulig jeg er naiv men sliter med å tro han ville gjort det for å gå til Glimt. Trodde han hadde mye større ambisjoner enn den lille klubben der..
Innlegg: 442
Tråder: 0
Ble medlem: Jan 2025
Omdømme:
38
Fotballspillere kan være verdens dummeste når de blir dårlig veiledet av agenter eller dårlige folk.
Jeg kan bare huske idioten Kurd-Rønning som fikk minutter og scoret mål, og som foretrakk å gå til KBK for å få minutter i eliten. Han har totalt 0 minutter i år.
Innlegg: 238
Tråder: 0
Ble medlem: Nov 2023
Omdømme:
30
Gjør meg null å la Riisnæs gå og få muligheten til å bruke penga på spillere inn. Thorvaldsen er bedre uansett
Innlegg: 2555
Tråder: 2
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
165
(07-03-2025, 03:52 PM)Gluecoma Skreiv: (07-03-2025, 03:42 PM)NilsDN Skreiv: (07-03-2025, 03:29 PM)kaktus Skreiv: (07-03-2025, 03:21 PM)Wild Touch Skreiv: Men det kan jo være han nekter å spille mer for oss (da bør han får høre det).
Han kommer ikke til å fake skade eller sette seg på bakbeina ut kontraktstiden, det er karriere-selvmord. Hvis han spiller et spill for å komme seg til Glimt så kommer det spillet til å opphøre den dagen overgangsvinduet stenger.
Synes fortsatt et par år på nivå 4 kan være greit jeg da. Greit å sette et eksempel. Enten signerer han ny kontrakt eller så er det et par år i breddefotball med mindre noen betaler oss den summen vi forlanger. Så betale full lønn i 2 år, og få 0,- kr når han forsvinner? Høres ut som en fryktelig dårlig taktikk, det sender en del signaler til andre unge spillere som ikke kommer til å hjelpe oss som klubb. Fotballen har forandret seg voldsomt, spillere flytter på seg hele tiden, jeg tror det vil være ekstremt dumt å forsøke bli en klubb som krever fullstendig lojalitet til spillerne.
En bedre taktikk hadde rett og slett vært å ikke godtatt bud, og forklart ovenfor spilleren at du er verdt 50mill, vi selger deg ikke for mindre i år, til en annen norsk klubb. Hvis spilleren da blir trass, så går det mest utover spilleren selv.
Var vel en eller annen tysk klubb som krevde èn pris fra Bayern og en langt lavere pris fra utenlandske klubber, kanskje det hadde vært en god taktikk? Bedre å få 20 mill fra en Belgisk klubb, enn 25 fra Bodø
Både en god og en ganske vanlig taktikk. Forhandle med en om salg til høy pris og en annen med mer realistisk pris. Da prøver man å få den høye prisen, men kan gå for det andre alternativet hvis det ikke lykkes.
Riisnæs tar et dårlig valg. Glimt vinnere ikke serien i år og om ikke så lenge drar Knutsen. Man kan sminke en gris, men det er fortsatt en gris. Bodø er Bodø og lite interessant sted å dra. Dette er RBK æraen i revers. Glimts suksess i Europa åpner døra for andre. Mens RBKs suksess stengte for andre. Snart er andre klubber også i Europa og dermed så mister Glimt sin konkurransefordel. Og siden Bodø er Bodø så vil ikke gode utenlandske dit hvis de kan velge. Så det kommer til å ramle sammen som et korthus. Glimt har gjort seg dønn avhengig av Europa.
Innlegg: 1644
Tråder: 1
Ble medlem: Apr 2024
Omdømme:
32
Skjønner fortsatt ar at Glimt ser for seg han som back,han er jo en vandrende katastrofe der
Innlegg: 142
Tråder: 0
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
21
Synes fremdeles at så lenge ingen her vet noe konkret, så er alt det her spekulasjoner og rykter. Sier ikke at det ikke er noe i det, men generelt sett er det greit å være forsiktig med ryktespredning.
Innlegg: 730
Tråder: 13
Ble medlem: Feb 2024
Omdømme:
22
Stikker Riisnæs ved å presse i gjennom en overgang, er han fritt vilt for hets. Med forbehold, da er du søppel. Sønn til dag, sååååå Vålerenga? Du er nobody hvis dette skjer. En skam.
|