Tråder: 21
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
139
Det stod vel at Mathias Grundetjern var i Oslo i går for å gjennomføre med sjekk og signere kontrakten så da er det rart om han ikke presenteres i løpet av dagen tenker jeg.
Om de ikke venter på noen da og vil ha presentere en keeper og en sæter sammen med han på en felles pressekonferanse.
Jeg tror Sæter ordner seg til slutt, hvis ikke får han gå på kurs hos Riisnæs eller noen om hvordan man vinner fram med drømmer om å bytte klubb.
Jeg er helt overbevist om at han vil utvikle seg som menneske dersom han kommer til oss.
Tråder: 1
Ble medlem: Apr 2024
Omdømme:
29
Tv2sport med artikkel om Ofkir
Sitat fra artikkelen
"Joacim Jonsson bekrefter at Ofkir er klar til spill for Vålerenga allerede mot Haugesund"
https://www.tv2.no/sport/ofkir-tilbake-i...pp=sporten
Tråder: 21
Omdømme:
139
(07-16-2025, 02:13 PM)Glennsoe Skreiv: Tv2sport med artikkel om Ofkir
Sitat fra artikkelen
"Joacim Jonsson bekrefter at Ofkir er klar til spill for Vålerenga allerede mot Haugesund"
Huff ja, må vel innrømme at jeg liker det dårlig.
Han sier han forstår at fansen ikke likte at han nektet å spille i Obos
Fra saken du lenker til:
Jeg har lyst til å vise hva jeg er god for, og bidra med det jeg kan. Jeg håper det blir bra, og at alt snart er glemt, sier Ofkir
Bakke:
– Han var veldig sprek i dag. Nå har jeg vært her i to år, og ved to annledningen har han sust ut dørene. Dette er tredje gangen han kommer tilbake. Nesten så det blir lattermildt når han drar på treningstøyet.
– Jeg har aldri sett ham så ergjerrig som nå. Han har veldig lyst til å være her, og han føler selv at han ikke har fått gjort den jobben han skulle for Vålerenga, sier Vålerenga-sjefen.
----
Vi er jo forpliktet til å ta han i mot så lenge han er under kontrakt, men det blir vel litt som med Amor som ble presentert som tilbake og sulten den ene dagen og borte den neste.
Ham Kam er sikkert interessert i å kjøpe Ofkir.
Tråder: 0
Omdømme:
11
(07-16-2025, 10:55 AM)christian1913 Skreiv: (07-16-2025, 07:38 AM)Trasskuken Skreiv: Rabona melder at det ikke blir noen overgang på Sæter. RBK lite lystne på å selge og vi har ikke penger å friste med. Tross alt bare solgt for 80 mill denne sesongen, så at vi ikke har noen kroner å friste med er fullt forståelig det!
Hvis dette viser seg å stemme, så blir det sikkert en ny spiss ingen har hørt om som kommer inn.
Jeg kan ikke komme på i farta når denne klubben sist kom med en signering som fikk pulsen til å gjøre et lite hopp Når og hvor meldte Rabona dette?
Facebook i dag tidlig.
Rabona kan erfare at Rosenborg ikke har noe interesse av å slippe Ole Sæter til Vålerenga.
Vålerengas bud skal ligge på rundt 2,5 millioner kroner, men trønderne har ingen interesse av å slippe angrepsspilleren til en eliteserie-rival.
Rosenborg skal snart spille kvalifisering til Conference League, og med få tilgjengelige angrepsspillere tilgjengelige, er ikke trønderne villige til å slippe Sæter som er et alternativ på kant.
Ole Sæter har aldri lagt skjul på at han ønsker en overgang til hovedstadsklubben, og har sagt fra seg en potensiell sign-off-sum av et betydelig beløp, i tillegg til at han er villig til å ta et kraftig lønnskutt.
Spørsmålet nå er om Vålerenga gjør et nytt forsøk, men til tross for å ha solgt for over 80 millioner denne sesongen, er overgangsbudsjettet svært begrenset.
Dette var noe vi tok opp i tirsdagens episode, hvor Vålerenga-supporter Snorre Felldal gikk hardt ut mot klubben, og krever svar.
Det murres i Vålerenga om dagen, og det murres i Trondheim, hvor de enda ikke har klart å erstatte Marius Broholm og Sverre Nypan...
Ble medlem: Jul 2024
Omdømme:
2
(07-16-2025, 02:19 PM)Bohem33 Skreiv: (07-16-2025, 02:13 PM)Glennsoe Skreiv: Tv2sport med artikkel om Ofkir
Sitat fra artikkelen
Fra saken du lenker til:
Jeg har lyst til å vise hva jeg er god for, og bidra med det jeg kan. Jeg håper det blir bra, og at alt snart er glemt, sier Ofkir
Bakke:
– Han var veldig sprek i dag. Nå har jeg vært her i to år, og ved to annledningen har han sust ut dørene. Dette er tredje gangen han kommer tilbake. Nesten så det blir lattermildt når han drar på treningstøyet.
– Jeg har aldri sett ham så ergjerrig som nå. Han har veldig lyst til å være her, og han føler selv at han ikke har fått gjort den jobben han skulle for Vålerenga, sier Vålerenga-sjefen.
----
Vi er jo forpliktet til å ta han i mot så lenge han er under kontrakt, men det blir vel litt som med Amor som ble presentert som tilbake og sulten den ene dagen og borte den neste.
Ofkir bli å spille resten av sesongen i VIF.
Tråder: 3
Omdømme:
16
(07-16-2025, 03:12 PM)BohemFraØst Skreiv: (07-16-2025, 02:19 PM)Bohem33 Skreiv: (07-16-2025, 02:13 PM)Glennsoe Skreiv: Tv2sport med artikkel om Ofkir
Sitat fra artikkelen
Fra saken du lenker til:
Bakke:
----
Ofkir bli å spille resten av sesongen i VIF. Det sørgelige sannheten er at vi trenger Ofkir ut sesongen.
Så det er vel egentlig like greit.
Ble medlem: Jan 2025
Omdømme:
29
Det er enklere for Ofkir å bli gartner på Valle enn for oss å selge ham til en direkte rival om nedrykk.
Omdømme:
29
Tråder: 5
Omdømme:
31
(07-16-2025, 03:19 PM)JohnF Skreiv: (07-16-2025, 03:12 PM)BohemFraØst Skreiv: (07-16-2025, 02:19 PM)Bohem33 Skreiv: (07-16-2025, 02:13 PM)Glennsoe Skreiv: Tv2sport med artikkel om Ofkir
Sitat fra artikkelen
Fra saken du lenker til:
Bakke:
----
Ofkir bli å spille resten av sesongen i VIF. Det sørgelige sannheten er at vi trenger Ofkir ut sesongen.
Så det er vel egentlig like greit.
Huff... liker vi sånne som han,.... nei
Omdømme:
29
Ifølge TV 2s opplysninger jobber Rosenborg med å kjøpe Randers-spiller Simen Bolkan Nordli.
25-åringen, som dro til gratis fra Aafk til Randers i 2023, skal ha en utkjøpsklausul i kontrakten sin som RBK skal være villige til å innfri.
– Det blir spennende å se hva som skjer. Jeg vet det har vært litt interesse, men samtidig har jo sesongen vist at jeg trives godt her, uttalte Bolkan Nordli til TV 2 om framtiden i ma
Kantspilleren bidro med tolv scoringer og seks målgivende pasninger for Randers forrige sesong, og han ble kåret til årets spiller i dansk fotball.
|