Trådvurdering:
  • 3 stemmer - 1.33 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De andre 2025
Ikke overraskende,håper de får straff og er ferdige som ball trillere...
Svar
Ingen bombe nei. Godt vi kvitta oss med greiene.
Svar
(02-28-2026, 07:11 PM)Glennsoe Skreiv: Ikke overraskende,håper de får straff og er ferdige som ball trillere...

Hvorfor er ikke dette overraskende? Utdyp gjerne.
Svar
HamKam-keeper Marcus Sandberg har fått norsk statsborgerskap. Han er opprinnelig svensk.

Det er fotballklubben fra Hamar som i sine mediekanaler opplyser om Sandbergs nye pass.

Sandberg skal ha fått bekreftelsen på det norske statsborgerskapet i forrige uke.

Nyheten betyr at Sandberg ikke lenger er en del av en utlendingskvoten som alle norske klubber må forholde seg til.
Svar
(02-28-2026, 07:53 PM)Ingar Skreiv:
(02-28-2026, 07:11 PM)Glennsoe Skreiv: Ikke overraskende,håper de får straff og er ferdige som ball trillere...

Så du ikke klipp av situasjonene det er snakk om? Ikke overraskende at noe ikke stemmer i de situasjonene..
Svar
(03-01-2026, 05:11 PM)Glennsoe Skreiv:
(02-28-2026, 07:53 PM)Ingar Skreiv:

Så du ikke klipp av situasjonene det er snakk om? Ikke overraskende at noe ikke stemmer i de situasjonene..

Er ikke det han mener....
Svar
Om det er hentydninger til rasisme, vil jeg ha det frabedt og at moderatorer blokkerer slikt tull..
Svar

(03-01-2026, 11:46 PM)Glennsoe Skreiv: Om det er hentydninger til rasisme, vil jeg ha det frabedt og at moderatorer blokkerer slikt tull..

Det opplyses at Niije-brødrene er siktet,du svarer i sitatet over.Da lurer jeg veldig enkelt på hvorfor dette er overraskende? Har de historie® med lignende situasjoner før?
Svar
Kanskje han kjenner til de som individer og derfor ikke er overrasket. Ikke vet jeg, men jeg tenker i hvert fall at det ikke er nødvendig å skrike rasisme og peke med fingrene sine før noen eksplisitt er rasistiske.
Svar
(03-02-2026, 11:39 AM)JohnF Skreiv: Kanskje han kjenner til de som individer og derfor ikke er overrasket. Ikke vet jeg, men jeg tenker i hvert fall at det ikke er nødvendig å skrike rasisme og peke med fingrene sine før noen eksplisitt er rasistiske.
Det gjør jeg heller ikke.Lurer bare på hvorfor det er overraskende.Når man formulerer seg slik må det være lov å spørre.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 4 Gjest(er)