Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mjøndalen - Vålerenga, søndag 28.04.24 kl. 14:30
(04-28-2024, 04:33 PM)Glennsoe Skreiv:
(04-28-2024, 04:20 PM)Flemmern Skreiv:
(04-28-2024, 04:19 PM)Glennsoe Skreiv: Tabbe sjøeng OG forsvaret...

Hvorfor står Sjøeng såååå langt ut.

Er ingen tabbe av Sjøeng, ballen går via Kjellsen.

Hadde han stått på streken hadde han tatt den

Hvisommatte dersomatte. Hadde den ikke gått i beina til Kjellsen, hadde den aldri gått inn. En keeper skal stå ute i den situasjonen. Ingen motspillere vil klare å lobbe på den måten med en forsvarer rett foran seg. Iallefall ikke OBOS spillere.
Ingen tabbe med andre ord.
Svar
(04-28-2024, 04:33 PM)PrimeFootballer Skreiv: Hvis det stemmer, er det smått utrolig. Fyren MÅ jo få fyken nå. Han har jo egenhendig sørget for mye av elendigheten. JJ også, som ikke makter å bygge opp en en OBOS-stall engang. De MÅ ut.

Så, så. Se bak resultatene Wink
Svar
Flaut..

Mjøndalen viste nettopp hele obos hvordan man skal slå VIF.

Knokkelkamp, press på keeper når han han ballen i bena og skudd på keeperen som står feilplassert
Svar
Det verste er at jeg overhodet ikke er overrasket. Troppen så syltynn ut før sesongstart, og det viser seg.

TV2 klovnene greier jo ikke lyd på egne spørsmål i intervju med Bakke. Bakke ‘forstår’ supporteres forbannelse, ellers bare svada. Null ydmykhet i fht egen rolle i den fadesen denne sesongen allerede har blitt. Han kan jo bare slappe av, enten får han bli eller så blir han rik/sparket. Kødd
Svar
Vel, vel. En solid ydmykelse.
Og da hjelper det kanskje å banne og sverte og omtale både spillere og støtteapparat på mindre flatterende vis.
Jeg velger å avstå fra ukvemsord, men håper spillerne går i seg selv og skjønner at OBOS-ligaen ikke inneholder en eneste kamp de kan ta lett på. At våre gutter står og fniser og har det gøy i spillertunnellen før kampstart, mens MIF-spillerne ser mer "taggade" ut var dagens første advarsel.
Også må trenerteamet forenkle. Vi er ikke gode nok til å dominere. Da må finspillet på små marginer bort.
Svar
(04-28-2024, 04:38 PM)Hermansen Skreiv: Det verste er at jeg overhodet ikke er overrasket. Troppen så syltynn ut før sesongstart, og det viser seg.

TV2 klovnene greier jo ikke lyd på egne spørsmål i intervju med Bakke. Bakke ‘forstår’ supporteres forbannelse, ellers bare svada. Null ydmykhet i fht egen rolle i den fadesen denne sesongen allerede har blitt. Han kan jo bare slappe av, enten får han bli eller så blir han rik/sparket. Kødd

Da har jeg også (dessverre) fått sett på intervjuet med Bakke.

Han tar null selvkritikk. Poengterer det åpenbare at spillerne gjør mange feil på banen, og at det Denne gang var det for dårlige prestasjoner. Han skjønner at supporterne er forbanna. Men selv har han en stoisk ro. 

Hvor er engasjementet ditt da Geir? Jada, du er en lun og rolig fyr men nå må DU vise at dette betyr noe. Rolig på sidelinja, enda mer uengasjert etter kampen. Åpenbart at dette smitter over på spillerne. Bryr han seg i det hele tatt? 

Nå skulle han vært inne i garderoben og kastet vannflasker veggimellom. Skrik til gutta at dette er "FAEN IKKE BRA NOK" og at de må skjerpe seg om de har lyst til å fortsette å spille for klubben. Få gutta til å våkne opp og innse alvoret. Nå har han snart hatt et år på seg og fortsatt ikke klart å tenne en gnist i spillergruppa.
Kanskje det er på tide å se deg selv i speilet istedenfor å skylde på alle andre? 
Nå har han mistet tilliten til mange av supporterne og virker ikke en gang å innse alvoret. Det minste man kan forvente er en beklagelse for at han har kjørt klubben på huet og rævva nedi grøfta. Men det får vi nok aldri!

Nå er jeg så lei av Geir at jeg blir kvalm. Flosklene hans blir mer og mer parodiske når pila fortsetter å peke nedover. Oppvaskmøte på mandag, takk!
Svar
Hadde ALDRI trodd jeg skulle si dette:
Jeg savner Rekdal, ikke noe bullshit og man spilte for resultater.
Svar
Bakke kan dra til pepper`n gror.
For en type..Peker på alt annet enn seg selv.

Han sier jo selv"Han gir faen"
Det er tydelig at han gjør.

Bakke forstår jeg meg ikke på i det hele tatt.
Ikke forstår jeg rollen hans skal være i klubben heller..
Få han ut.

Men så er det også jævlig mange andre som skal se seg selv i speilet også.
Spillerne..Jokke ikke minst.
Kanskje en mann i london også?

Vi er nødt til å handle i sommer.
Svar
(04-28-2024, 05:55 PM)MaxManus Skreiv: Bakke kan dra til pepper`n gror.
For en type..Peker på alt annet enn seg selv.

Han sier jo selv"Han gir faen"
Det er tydelig at han gjør.

Bakke forstår jeg meg ikke på i det hele tatt.
Ikke forstår jeg rollen hans skal være i klubben heller..
Få han ut.

Men så er det også jævlig mange andre som skal se seg selv i speilet også.
Spillerne..Jokke ikke minst.
Kanskje en mann i london også?

Vi er nødt til å handle i sommer.

Håper bare ikke at «i sommer» er for sent!
Svar
Jeg blir så forbanna av å se og høre Bakke i intervjuet etter kampen. Det er jo NULL engasjement.
Men han står jo bare der som et mehe i 2x45 minutter i hver kamp også, så annet er vel ikke å forvente.
Skulle hatt tre tupp i halebeinet med tresko!
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 5 Gjest(er)