Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 3 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga - Stabæk
#11
(11-12-2023, 05:03 PM)Flemmern Skreiv: Børven fra start, ja Bakke gjør det ikke lett for oss å holde plassen i ES.
https://www.vif-fotball.no/nyheter/borve...-fra-start

Mildt sagt merkelig valg.. en tynnslitt tro fikk seg nok en knekk med denne, men håper jeg tar feil. Over middagshøyden og nå middels i alt
Svar
#12
80 min, og vi har skapt et par halvsjanser. Fy faen! Takk for i år
Svar
#13
Jeg hadde troa på Geir Bakke, men du verden for en nisse. VI SKAL IKKE SPILLE MED 5 MANN BAK MOT LANDETS DÅRLIGSTE LAG (unntatt oss da).
Stabæk får trille og trille uten at vi klarer å ta den. OG HVA FAAN ER DET MED KIIL OLSEN? SPILL FRAMOVER FOR FAAN!
Vi mister alle baller når Sjøeng spiller ut, men det har hverken trener eller spillere forstått.
Kan ikke bare Stabæk score da, få slutt på denne lidelsen!

Bitri og Kiil Olsen, fy faan så svake spillere. Det er skremmende. Borch har truffet med EN pasning idag, like skuffende.
Forbaska amatører hele fuckings gjengen.

Takk til Team Drammen, spesielt EPZ!
Takk til ledelsen som valgte å satse på akademiet!
Takk til Bakke som ikke evner å skjønne hvordan et lag skal spille. Det være seg formasjon eller taktikk.

Varene er levert og heter OBOS!
Svar
#14
Fy faen dette er svakt, takk til alle sammen, det er så ræva at likner ingenting. Men vi får som fortjent, litwn innsats og liten fotball forståelse blant spillerne på laget..
Svar
#15
Dette var elendige greier. Savner trøkk,intensitet.
Vi spiller halvhjerta som vi ikke har noe å spille for.

Litt sånn vi spiller som vi er fornøyd med 1 poeng.
Det er tragisk hele opplegget..Enga hjerte blør.

Det er så respektløst! Pisse på klubben til de grader, som spillerne gjør.
Svar
#16
Jeg skjønner ikke hvorfor og hvordan vi klarer å være såååå rævva. Kampen i dag, ikke en kjeft som leverer. Vi er aldri i nærheten av å skape noe som helst. Og Riisnæs står etter kampen å sier at vi er det beste laget, det er faen meg bare piss. To like udugelige lag. Faen ass!
Eneste positive, OBOS er uten jævla VAR
Svar
#17
For en gjeng med dumme hodeløse høner vi har på banen i dag. Vi er ALDRI på andreballen. Stabækspillerne leser hva som kommer til å skje, mens vi står og reagerer HVER FORBANNA GANG!

Kun Håkans som får godkjent.

Hvorfor i helvete spiller vi bakover hele tida? Jeg så ikke ett jævla innkast som blei kasta framover! Det er så jævlig bedrøvelig!

Men det er klart, vi spiller jo med 8 bak ballen, så det er jo ingen å spille framover til! Fy faen så feige vi er! Vi blir til tider rundspilt av føkkings Stabæk. Det viser hva en trener med litt peiling kan få til. Reis for helvete hjem til Lillestrøm Bakke, din taper!!!
Svar
#18
Støttepasninger Støttepasninger Støttepasninger Støttepasninger!!!
Selv etter 89 min og kniven på strupen står de faen meg på midtbanen og spiller støttepasning tilbake til Sjøeng!!
Svar
#19
Det værste er at vi neppe blir kvitt Bakke fjotten ved et nedrykk. 
De 5 millionene han kosta oss må være de mest bortkasta i hele klubbens historie.
Svar
#20
At gutta er nervøse inn til kampen visste vi allerede. Men at vi spiller så jævla forsiktig skjønner jeg ikke bæret av!
At vi ikke satser mer her er latterlig!

Nå går vi ned folkens. Prates!
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 3 Gjest(er)