Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Start - Vålerenga lørdag 20. juli kl 16:00
#61
Hvordan er ikke det der tilbakespill? Og kanskje til og med straffe….. faen ass, det er bare lagene som er obos nivå dessverre
Svar
#62
Bare 6 tilleggsminutter også. Herre, for et dommerteam
Svar
#63
(07-20-2024, 05:41 PM)Flemmern Skreiv:
(07-20-2024, 05:38 PM)Goliat Skreiv: Der kan vi se hva som skjer når vi legger inn og har masse folk i boksen, mål!! Bedre enn å stoppe opp og spille hjemover igjen, vi kan få med oss mer nå

Jepp, vi får håpe at de ser Borch sine begrensninger snart og lar han sitte fra start.
Vi skal styre alle kamper. Derfor er Jukle er langt bedre enn Hedenstad på venstre back, og Hedenstad langt bedre enn Borch på høyre.
Enkelt regnestykke for meg iallefall.

Ja, selv en Jukle-kritiker som meg selv (fortsatt ufattelig at vi TO!!! ganger har betalt penger for ham) er enig i dette. Borch har dessverre mistet det lille han hadde av fart i skadeavbrekket, og tydeligvis all selvtillit. Blir avkledd både offensivt og defensivt.
MÅ ha to nye backer hvis vi rykker opp.

Siste 15 min har vi trykket på. Hvorfor ikke gjøre taktiske endringer før?
Kommer aldri til å forstå Bakkes tilnærming til fotball.

Hjemmedommer

Petter Strand hadde noe der å gjøre!

Nydelig avslutning på dårlig kamp
Svar
#64
Den tar jeg gjerne, han kan få ett par minutter på slutten i hver kamp. Hold dette inn nå
Svar
#65
Jaaaaaa! Men så legger dommer-idioten til 2 minutter for feiringa når vi scorer i siste tillagte minutt.. den mannen rykker aldri opp
Svar
#66
(07-20-2024, 05:57 PM)Goliat Skreiv: Den tar jeg gjerne, han kan få ett par minutter på slutten i hver kamp. Hold dette inn nå

Hehe, enig
Svar
#67
Siste 5 var beste 5,syntes Strand kom inn 10 min for sent men bra bytte
Svar
#68
Vi spilte en meget dårlig første omgang, og alt trenerteamet gjorde var "justeringer" som de kalte det.
Forøvrig gjorde de 4 riktige bytter, også sett i etterpåklokskapens ånd.
Thorvaldsen var langt bedre enn Håkans og Jukle langt bedre enn Borch.
De 2 andre som ble bytta bidro også til at vi rodde dette i land.

Trykket vi skapte var nok ikke bare et resultat av byttene, men også at vi måtte fram og Start la seg/ble slitne.
Jones bomma vel på flere store sjanser enn han har gjort tilsammen i sesongen?
Bjørdal sto fram som den kapteinen han bør være, etter at byttene ble gjort.

Det var fortjent at Start tok ledelsen. Ikke fordi de spilte bra eller skapte sjanser, men fordi vi var rævva. Totalt hadde vi jo tonnevis flere sjanser enn dem.

Som jeg nevnte i et tidligere innlegg, håper jeg Borch havner på benken. Dette er kun sportslige vurderinger bak, da fyren er vår største ambassadør og sikkert betyr masse utenfor banen.
Svar
#69
Herlig med 3 poeng. Viktig at vi ikke innleder høsten med poengtap, men fortsetter med stø kurs til vi jar fått mer terreng på de øvrige.

Mange med svak kamp i dag, og lengst unna var vel Håkons.. hodet annet sted?
Svar
#70
Det holdt såvidt, langt på overtid. Men utrolig svakt av Bakke at byttene kom altfor seint.
Sett i lys av treningskampen var det forøvrig merkelig å starte med samme ellver, og ikke minst ikke gjøre bytter allerede i pausen.
Amiba er ute i neste kamp, da vil jeg gjerne se Sjøvold Thorstensen.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 5 Gjest(er)