VPN-forum
Vålerenga - Kongsvinger, Intility, 16. mai kl. 18:00 - Utskriftsvennlig utgave

+- VPN-forum (https://www.vpn.no/forum)
+-- Forum: Vålerenga sport og fritid (https://www.vpn.no/forum/forum-1.html)
+--- Forum: Vålerenga Fotball (https://www.vpn.no/forum/forum-2.html)
+--- Tråd: Vålerenga - Kongsvinger, Intility, 16. mai kl. 18:00 (/thread-213.html)

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


RE: Vålerenga - Kongsvinger, Intility, 16. mai kl. 18:00 - Loffen - 05-16-2024

De første 10 av 2. har om mulig vært verre enn før pausen. Ser ikke akkurat ut som vi har lyst å vinne. Og så gir vi bort ball (igjen). Kiil Olsen redder oss..


RE: Vålerenga - Kongsvinger, Intility, 16. mai kl. 18:00 - Trasskuken - 05-16-2024

(05-16-2024, 07:03 PM)Toblerone Skreiv: Fotball skal være gøy å se på! Denne destruktive (støtte)ballspillingen er møkk kjedelig! Jeg orker ikke 2 år i obos! Bakke ut nå!!

Vurdering til klubben virker jo å være at det er for dyrt å sparke Bakke. Sikkert mye billigere med årevis i obos, og måtte selge alle våre beste spillere for 3 kneip og en varm Pepsi max


RE: Vålerenga - Kongsvinger, Intility, 16. mai kl. 18:00 - Flemmern - 05-16-2024

Hva er det Bakke ser i Kamara? At han ikke er mer på og scorer på innlegget der er ganske spesielt.
Han er så treg, men brenner sikkert masse energi på å stampe opp og ned. Ser iallefall sånn ut.

--

Edit: så de tar ut Jones og flytter Riisnæs over på andre siden, med Borch som ikke funker i det hele tatt.
Jukle og Riisnæs har iallefall skapt noe.
Hva er det de ser som vi (eller i det minste jeg) ikke ser?


RE: Vålerenga - Kongsvinger, Intility, 16. mai kl. 18:00 - Gåbblin - 05-16-2024

Dette er noe av det bleikeste jeg har sett på en fotballbane ass. Og kamara virker jo helt vaksinert mot scoring. Og bakke reagere ved å... Tja, se tankefull ut?

__

Der kom et par bytter i hvert fall. Det er jo noe..


RE: Vålerenga - Kongsvinger, Intility, 16. mai kl. 18:00 - Trasskuken - 05-16-2024

Det spiller egentlig ingen rolle om det er kamara eller reijks som er på banen. Bagge er like lite målfarlige.


RE: Vålerenga - Kongsvinger, Intility, 16. mai kl. 18:00 - Loffen - 05-16-2024

Alle må gå. Denne omgangen har vært lavmål!!!


RE: Vålerenga - Kongsvinger, Intility, 16. mai kl. 18:00 - Flemmern - 05-16-2024

Ambina glemte å ta av seg kalosjene?
Like etterpå bkir han dratt på rævva igjen, og fyren forsøker å dra på seg enda et gult kort? Nå er han litt heit der ute.

Forøvrig helt geniale bytt også. Nå skjer det ingenting på venstre siden. Hvorfor ikke forsøke å bruke Jones som midtspiss?


RE: Vålerenga - Kongsvinger, Intility, 16. mai kl. 18:00 - Trasskuken - 05-16-2024

Noen må gå


RE: Vålerenga - Kongsvinger, Intility, 16. mai kl. 18:00 - Caanradi - 05-16-2024

Noen må løpe.
Ikke sett Kamara så lett i steget som når han ble byttet ut.
Litt sent å bruke energi da.


RE: Vålerenga - Kongsvinger, Intility, 16. mai kl. 18:00 - Gåbblin - 05-16-2024

Ny bunnotering der altså. Dette er en av de svakeste prestasjonene jeg har sett fra Vålerenga noen sinne. Vi har på ingen måte noe å gjøre i eliteserien å gjøre slik det ser ut nå, jeg er ikke sikker på at vi har så mye i obos å gjøre heller. 

Vålerenga fullstendig dominert av kongsvinger. Mange som bør gå i seg selv nå

Regner med at bakke reagerer ved å se tankefull ut.