Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De andre 2024
Jon Vik var sjefsspeider i Molde, men har nå sagt opp sin stilling etter at Moe fikk sparken.
Han har også vært i Cardif (2014) og Man U. (2010) Er det en som kunne vært aktuell? Det har jo vært noen signaler om at speiding blir stadig viktigere.
Jeg vet ingenting om Viks meritter, men det er i hvert fall en tanke.

Ellers blir det spennende å se hvem som bytter hatt nå som så mange klubber er på jakt etter ny trenere. Jeg er glad vi ikke er blant dem.
Svar
Tydelig at du ikke vet så mye om hans meritter. John Vik er kompisen til Jim Solbakken, har vært her før og en fyr vi bør holde oss langt unna.
Svar
(12-10-2024, 06:21 PM)NilsDN Skreiv: Tydelig at du ikke vet så mye om hans meritter. John Vik er kompisen til Jim Solbakken, har vært her før og en fyr vi bør holde oss langt unna.

Er han av samme ulla som Jim så er det all grunn til å holde avstand ja. 
Molde er vel ikke større enn at de fleste der oppe er i nær slekt, i hvert fall i ånden. Men hvor mye tvilsomt Vik har vært med på vet jeg virkelig ikke. 

Men nå ga du meg litt å google på da. Han var her med Reka i 2015. Oppdaget Håland da han var Vålerenga-speider, men ventet til han selv ble ansatt i Molde før han hentet han. 
Tenk om vi hadde fått Håland hit da. 

Men det spørs vel hvor mye til speider han egentlig er mtp at han ikke fant noen talenter da han var på Bohemen i 2015  Klanen.no 

Han dukka opp i den ene Josimar saken etter den andre med både stengelsaken og annet så det blir ikke mer og mer fristende etter hvert som man leser. 

Så konklusjonen må være at jeg trekker forslaget.
Svar
(12-10-2024, 05:24 PM)Bohem33 Skreiv: Jon Vik var sjefsspeider i Molde, men har nå sagt opp sin stilling etter at Moe fikk sparken.
Han har også vært i Cardif (2014) og Man U. (2010) Er det en som kunne vært aktuell? Det har jo vært noen signaler om at speiding blir stadig viktigere.
Jeg vet ingenting om Viks meritter, men det er i hvert fall en tanke.

Ellers blir det spennende å se hvem som bytter hatt nå som så mange klubber er på jakt etter ny trenere. Jeg er glad vi ikke er blant dem.

Tviler på at noen klubber i dette landet har et bedre speidernettverk enn det som vi har - med Jokke og hans edderkoppnett som strekker seg utover Europa. 

Med mindre sportssjefen vår er på vei ut, med alle sine medhjelpere så skjønner jeg ikke hva vi skal med en ny speider? 
Har vel vært noe rykter om Brøndby tidligere men ikke noe som virker å være konkret interesse.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 11 Gjest(er)