Trådvurdering:
  • 2 stemmer - 4 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd Overgangsvindu vinter 2024
(03-11-2024, 07:55 PM)JackBlack Skreiv:
(03-11-2024, 05:39 PM)Stenzenga Skreiv:
(03-11-2024, 04:43 PM)NilsDN Skreiv: Stille i dag og gitt.

Kanskje Jokke forbereder et 100-millioners bud på Horn Myhre? Eller kanskje noe annet skjer? Har du noe Stenzenga?

Kommer en spiss

Spennende! 
Norsk?

Ikke helt bestemt hvem, men de som leder ann er ikke norske.
Svar
(03-11-2024, 08:24 PM)Stenzenga Skreiv:
(03-11-2024, 07:55 PM)JackBlack Skreiv:
(03-11-2024, 05:39 PM)Stenzenga Skreiv:
(03-11-2024, 04:43 PM)NilsDN Skreiv: Stille i dag og gitt.

Kanskje Jokke forbereder et 100-millioners bud på Horn Myhre? Eller kanskje noe annet skjer? Har du noe Stenzenga?

Kommer en spiss

Spennende! 
Norsk?

Ikke helt bestemt hvem, men de som leder ann er ikke norske.

Synes du fortsatt at de som leder an er minst like gode som Heggebø? 
I så fall ser dette svært lovende ut.
Svar
(03-11-2024, 08:41 PM)Bohem33 Skreiv:
(03-11-2024, 08:24 PM)Stenzenga Skreiv:
(03-11-2024, 07:55 PM)JackBlack Skreiv:
(03-11-2024, 05:39 PM)Stenzenga Skreiv:
(03-11-2024, 04:43 PM)NilsDN Skreiv: Stille i dag og gitt.

Kanskje Jokke forbereder et 100-millioners bud på Horn Myhre? Eller kanskje noe annet skjer? Har du noe Stenzenga?

Kommer en spiss

Spennende! 
Norsk?

Ikke helt bestemt hvem, men de som leder ann er ikke norske.

Synes du fortsatt at de som leder an er minst like gode som Heggebø? 
I så fall ser dette svært lovende ut.

Ja, men det skal sies at jeg ikke synes Heggebø er noe spesielt.
Svar
(03-12-2024, 12:09 AM)Stenzenga Skreiv:
(03-11-2024, 08:41 PM)Bohem33 Skreiv:
(03-11-2024, 08:24 PM)Stenzenga Skreiv:
(03-11-2024, 07:55 PM)JackBlack Skreiv:
(03-11-2024, 05:39 PM)Stenzenga Skreiv: Kommer en spiss

Spennende! 
Norsk?

Ikke helt bestemt hvem, men de som leder ann er ikke norske.

Synes du fortsatt at de som leder an er minst like gode som Heggebø? 
I så fall ser dette svært lovende ut.

Ja, men det skal sies at jeg ikke synes Heggebø er noe spesielt.

Bra det. Det synes ikke jeg heller.

Men jeg håper på en stopper og da. Jeg stoler på Fasika, men jeg stoler ikke helt på de tre andre. Kiil Olsen har stort sett bare spilt i en trebackslinje. Kreutz vet jeg ikke helt hvor god er og Hammer Kjelsen er veldig uerfaren.

Selv om jeg tror alle tre kan spille bra med Fasika, så virker alle kombinasjoner uten Fasika ganske skjøre på meg.
Svar
(03-12-2024, 12:34 PM)NilsDN Skreiv:
(03-12-2024, 12:09 AM)Stenzenga Skreiv:
(03-11-2024, 08:41 PM)Bohem33 Skreiv:
(03-11-2024, 08:24 PM)Stenzenga Skreiv:
(03-11-2024, 07:55 PM)JackBlack Skreiv: Spennende! 
Norsk?

Ikke helt bestemt hvem, men de som leder ann er ikke norske.

Synes du fortsatt at de som leder an er minst like gode som Heggebø? 
I så fall ser dette svært lovende ut.

Ja, men det skal sies at jeg ikke synes Heggebø er noe spesielt.

Bra det. Det synes ikke jeg heller.

Men jeg håper på en stopper og da. Jeg stoler på Fasika, men jeg stoler ikke helt på de tre andre. Kiil Olsen har stort sett bare spilt i en trebackslinje. Kreutz vet jeg ikke helt hvor god er og Hammer Kjelsen er veldig uerfaren.

Selv om jeg tror alle tre kan spille bra med Fasika, så virker alle kombinasjoner uten Fasika ganske skjøre på meg.

Jeg syns kreuz var meget bra på lørdag. Lite feil og trygg i pasningsspillet. Hadde en fantastisk langpasning i forkant av første målet og hadde vel målgivende på det 5 målet
Svar
(03-12-2024, 12:42 PM)Presterende speller Skreiv:
(03-12-2024, 12:34 PM)NilsDN Skreiv:
(03-12-2024, 12:09 AM)Stenzenga Skreiv:
(03-11-2024, 08:41 PM)Bohem33 Skreiv:
(03-11-2024, 08:24 PM)Stenzenga Skreiv: Ikke helt bestemt hvem, men de som leder ann er ikke norske.

Synes du fortsatt at de som leder an er minst like gode som Heggebø? 
I så fall ser dette svært lovende ut.

Ja, men det skal sies at jeg ikke synes Heggebø er noe spesielt.

Bra det. Det synes ikke jeg heller.

Men jeg håper på en stopper og da. Jeg stoler på Fasika, men jeg stoler ikke helt på de tre andre. Kiil Olsen har stort sett bare spilt i en trebackslinje. Kreutz vet jeg ikke helt hvor god er og Hammer Kjelsen er veldig uerfaren.

Selv om jeg tror alle tre kan spille bra med Fasika, så virker alle kombinasjoner uten Fasika ganske skjøre på meg.

Jeg syns kreuz var meget bra på lørdag. Lite feil og trygg i pasningsspillet. Hadde en fantastisk langpasning i forkant av første målet og hadde vel målgivende på det 5 målet

Enig i det og jeg. Men Kreutz er vel kanskje ment som utfordrer til Jukle. 

Med forbehold om at det er noen unge spillere jeg ikke helt har kontroll på så har vi Kreutz, Jukle, Hedenstad, Borch, Kiil Olsen, Hammer Kjelsen og Fasika. Det er en spiller unna dobbel dekning. Og i tillegg er det et par små spørsmålstegn bak et par av dem. 

Det kan godt hende at det kommer til å gå bra. Tror faktisk det er mer sannsynlig at det går bra enn ikke. Men vi må ha en helt annen bredde i troppen for å ta topplass i OBOS sammenlknet med det vi er vant med fra Eliteserien. Det er veldig stor forskjell på å ha en 11'er som kan ende litt hvor som helst, avhengig av flyt, skader, suspensjoner og sånt, sammenliknet med å ha en roboust tropp som garantert vil være i toppen selv om det kommer noen skader.

Når man er i bunnen av Eliteserien, som vi var i 2022, så kan man klatre ganske høyt bare i løpet av noen runder med noen seire på rad. Å være i toppen krever mer enn to poeng pr snitt i kamp sannsynligvis. Da er det veldig liten feilmargin. Da betyr en seier som regel at man bare holder tritt. Vi kan ikke underprestere i noen av de 30 serierundene. Taper vi 6-7 kamper blir det veldig vanskelig å passere 60 poeng. Vi klarte ikke 2 poeng pr kamp når vi vant serien i 2005 engang.
Svar
Slik vi spiller nå, finnes det heller ingen fullgode alternativer til Jukle på venstreback. De som best kan fylle hans rolle er vel Kreuz, Hedenstad eller Strand, men det blir ikke det samme. Det har også lenge vært manko på venstrebeinte backer i utviklingsavdelingen. Har ikke så god oversikt '07-årgangen ennå, så mulig det finnes noen der, men det er uansett for tidlig å forvente at de skal kunne bidra i OBOS.

Så jeg håper egentlig at en ung utfordrer til Jukle med mange av de samme egenskapene, står høyere på prioriteringslista enn ny stopper.
Svar
Normalt enig om venstreback, men ikke i år. Vi skal ikke skifte ut Kreutz med en ung venstreback nå. Det har vi ikke tid til og det har vi ikke råd til heller sannsynligvis.

Vi må bare fylle på med gode spillere i sentrallnja. Stopper og spiss. Vi kan ikke gamble og må ha god dekning her.
Svar
hvor langt unna er de egentlig en spiss?
Er det reele forhandlinger med klubb? skal vi sette alkoholholdige drikkevarer kaldt og varme opp F5 knappen?
Svar
Alltid greit å ha sånne drikkevarer kaldt uansett tenker jeg da.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 27 Gjest(er)