Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Åsane - Vålerenga onsdag 22.5.2024 kl 19
#51
Jeg er fortsatt ikke sikker på seier. Åsane kan fort score 4 mål på 2 minutter, vet aldri med oss.
Svar
#52
(05-22-2024, 08:47 PM)Flemmern Skreiv: Det må vel være Guiness Book of Records der?
Fyren scora på begge sider/lag ila 1 minutt, og det har vel ikke skjedd tidligere i fotballhistorien?

Hehe.. blir sikkert fint å kunne føre opp det på CVn når han kommer hjem ikveld  Big Grin
Svar
#53
Selv om andre omgangen var så som så, så mener jeg at dette er en solid kamp. Full kontroll til pause og en andre omgang på cruise kontroll. Klare for søndag nå!
Svar
#54
Meget bra spill, 3 viktige poeng med hjem OG 3 av lagene over oss avga poeng! FOR en herrlig Obosligarunde!! Levanger next!
Svar
#55
Spent på søndagens kamp selvfølgelig. Vi vant borte mot et særdeles svakt AaFK, og så gikk vi på snørra hjemme mot XXX.
I dag vinner vi igjen borte, mot et meget svakt Åsane. Nå må vi varte opp med en bra hjemmekamp.
Svar
#56
Hvor mye Vålenga betyr for norsk fotball og nå OBOS, har vi jo hørt tidligere i sesongen.
Cupfinaler hele veien osv.
Men vi ser det også i dagens VG LIVE. Det er KUN EN av kampene det er "rablerier" rundt situasjoner som oppstår - kommentator på kamp med andre ord.
I alle andre kamper er det kun "situasjonstekst" og ingen kommentar på hva, hvor og hvem. Ganske magisk Smile

Man ser det her

Vi får nok mer omtale i OBOS enn de fleste laga i Eliteserien også.
Svar
#57
(05-22-2024, 09:05 PM)Flemmern Skreiv: Hvor mye Vålenga betyr for norsk fotball og nå OBOS, har vi jo hørt tidligere i sesongen.
Cupfinaler hele veien osv.
Men vi ser det også i dagens VG LIVE. Det er KUN EN av kampene det er "rablerier" rundt situasjoner som oppstår - kommentator på kamp med andre ord.
I alle andre kamper er det kun "situasjonstekst" og ingen kommentar på hva, hvor og hvem. Ganske magisk Smile

Man ser det her

Vi får nok mer omtale i OBOS enn de fleste laga i Eliteserien også.

Selvsagt er det sånn. Vi er Oslos store klubb. Vi MÅ OPP!
Svar
#58
(05-22-2024, 09:01 PM)Trazan Apansson Skreiv: Spent på søndagens kamp selvfølgelig. Vi vant borte mot et særdeles svakt AaFK, og så gikk vi på snørra hjemme mot XXX.
I dag vinner vi igjen borte, mot et meget svakt Åsane. Nå må vi varte opp med en bra hjemmekamp.

Tror vel ikke Levanger helt er på nivå med xxx. Men vi må utvilsomt vinne ja.
Svar
#59
Deilig med seier i dag! Uenig i at Ambina er så dårlig. Synes han gjør mye riktig og holder på ball i pressede situasjoner, men Kamara. Han er vel mett på fotballen. På ca 90 min tar han ballen fra K-R som er på vei gjennom på blank, mens Kamara står i offside og bommer i tillegg. På 92 min skyter han dårlig fra 12 meter upresset… Også mot KIL hadde han flere muligheter til å skåre, der Illic og mange andre hadde satt den. Håper vi får inn en konkurrent til Rijks og at Rijks får selvtillit etterhvert. Ingen grunn til på la Kamara starte. Rijks jobber i hvert fall.
Svar
#60
Utrolig godt fornøyd med seiern og særlig førsteomgangen.

Vi hadde et lass av skader, man frykter jo det verste når klubben skriver:
«Simen Juklerød, Daniel Håkans, Stian Thorstensen, Omar Bully og Filip Thorvaldsen er hjemme i Oslo med skader og uaktuelle for kveldens kamp»
Men så går vi ut på der og leverer årets beste omgang det er sterkt!

Vi malte på selv om de første store sjansene ikke satt og keeperen til motstanderen igjen var god.

Rijks burde hatt tre mål, men har uflaks da han treffer innsiden av tverrliggeren og sender et par på keeper som han fint kunne gjort uttagbare. Det samme kunne fort skjedd med målet hans og den ruller nesten over beinet til keeper istedenfor å løfte den litt og være helt sikker. Men han får et mål og det var viktig. Han jobber sokka av seg hver gang og med litt bedre avslutninger og litt færre offside enn i dag blir han fantastisk god.

Bjørdal er igjen vår beste og leverer en kanonkamp, utrolig godt å ha han tilbake på sitt beste.

Jeg skjønner ikke hvorfor flere mener at Ambina var så dårlig, han virker litt treig noen ganger men vinner mye ball og har noen flotte framspill. En av hans bedre kamper synes jeg.

Kreuz har aldri vært bedre det må man bare innrømme selv om jeg ikke jublet da jeg så han i lagoppstillinga.

Jones får også til mye, jeg har veldig følelsen av at han er på gang og at det vil ta helt av når han virkelig får det til.

Åsane er ikke det enkleste laget å møte, de holdt Stabæk til u og det er i stor grad vår fortjeneste at vi gjør dem dårlig. Det er sterkt hvordan vi bare maler på og aldri slipper foten av gassen i første omgang.

Vår neste motstander Levanger skåra to mål på to skudd og 7 min mot tidligere serieleder Egersund. Men rota det bort og fikk kun ett poeng og ingen flere skudd på mål om vi skal tro VGLive. Vi får håpe vi er med fra start på søndag da.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)