Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Levanger FK - Vålenga, søndag 18/8 kl. 1700
#1
Er vel ikke så mye å skrive her, annet enn at vi bør vinne denne kampen.
Håper virkelig man ikke tenker på Lyn-kampen og sparer spillere. Man bør ikke tenke på eventuelle konsekvenser, men stille med det beste laget uansett.
Svar
#2
Ønsker meg:
Sjøeng
Borch-Olsen-Jarl-Jukle
Bjørdal-Ambina-Strand
Jones-Rijks-Riisnæs

Mistenker at jeg bommer på 3-4 stk…Hedenstad og et par dansker får gjerne starte.
Svar
#3
(08-18-2024, 02:29 PM)hmchrist Skreiv: Ønsker meg:
Sjøeng
Borch-Olsen-Jarl-Jukle
Bjørdal-Ambina-Strand
Jones-Rijks-Riisnæs

Mistenker at jeg bommer på 3-4 stk…Hedenstad og et par dansker får gjerne starte.

Vil ha Hedenstad istedet for Borch,  ellers enig.
Svar
#4
(08-18-2024, 01:19 PM)Flemmern Skreiv: Er vel ikke så mye å skrive her, annet enn at vi bør vinne denne kampen.
Håper virkelig man ikke tenker på Lyn-kampen og sparer spillere. Man bør ikke tenke på eventuelle konsekvenser, men stille med det beste laget uansett.

Uavhengig av motstanderen neste runde så kan det være klokt å benke en av stopperne våre. Det handler om å begrense risiko, vi klarer oss sannsynligvis fint med en stopper ute, ikke med to. Det handlet også om å ha reserver tilgjengelig, i værste tilfellet har vi ingen stoppere på benken i neste kamp.
Svar
#5
Rijks uforståelig benket og ingen Riisnæs i troppen. Og ingen hviling av spillere med fare for karantene.
Svar
#6
(08-18-2024, 04:05 PM)NilsDN Skreiv: Rijks uforståelig benket og ingen Riisnæs i troppen. Og ingen hviling av spillere med fare for karantene.

Riisnes ute grunnet føling i låret står det på vif-fotball.
Svar
#7
(08-18-2024, 04:05 PM)NilsDN Skreiv: Rijks uforståelig benket og ingen Riisnæs i troppen. Og ingen hviling av spillere med fare for karantene.

Ser ut som Bakke og Co har funnet sin første ellever..
Svar
#8
Bra start
Svar
#9
Godkjent start av Brajanac.
Satser på at Rijks får tid til å putte litt på slutten av kampen også.
Svar
#10
Ilic 2.0
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 14 Gjest(er)