Trådvurdering:
  • 2 stemmer - 4 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga damer sesongen 2023
#21
Så deilig at jentene drar det i land❤️Gratulerer med seriemesterskapet!!! Her har gutta litt å lære!!!
Svar
#22
Ikke bare er de vinnere, de klarer å slå Stabæk hjemme og bli seriemestere. Helt nydelig med et lag som ikke bare holder på med et prosjekt.
Svar
#23
Det betyr at vi får lettere vei inn i Champions League neste år.
Svar
#24
Gratulerer med seriemesterskapet til damene våre!

Neste sesong er kanskje unge, lovende Mawa Sesay tilbake.
Hun fikk et par kamper og en scoring i starten av denne sesongen
før hun ble skadet.
Og hva med Runa Lillegård?
Kanskje hun også kan komme tilbake fra langtidsskade.

Tror laget bare kan bli ENDA bedre neste sesong.
Gleder meg!
Svar
#25
Cupfinale! Veit at de fleste her sikkert heller drar til Hamar, men jeg skal ihvertfall på Ullevål i morra.

Og i motsetning til media synes jeg ikke 4000+ solgte billetter er så verst, når det var 2500 på siste landskamp.

Og så burde noen gi NFF et begynnerkurs i kioskdrift og bygging av produkt. Hvis du hadde sluppet 10000 barnespillere i alderen 10-16 inn gratis på stadion og solgt dem ei pølse og en brus hver har du en halv million i inntjening. Men neida, bare dra "fakta" ut av rompa og si at "vi vet at pris ikke spiller noen rolle". Det er cupfinale for f...!
Svar
#26
(11-13-2023, 03:14 PM)Caanradi Skreiv: Og hva med Runa Lillegård?
Kanskje hun også kan komme tilbake fra langtidsskade.
Runa blir dessverre ikke med videre:'(. Er bare utrolig trist hele greia. Kjipt når en spiller må legge opp, men når det skjer i så ung alder og med en så god spiller og som attpåtil hadde enda mer talent og at dette i praksis har ødelagt livet hennes, er dette bare tragisk. Så vi får håpe og tro hun igjen kan få til å leve normalt, og drømme om at vi en gang i framtida igjen kan få se denne stjerna en vakker dag skinne i kongeblått igjen. Og heier inderlig på henne i kampen mot forsikringsselskap og rettsvesen.
Svar
#27
Akkurat tilbake fra cupfinalen, som ble nok en kamp ødelagt av VAR. De må jo skjønne at de ikke kan bruke mange minutter på en slik avgjørelse. Det er jo å holde alle som ser på kampen for narr. Vålerenga scorer, spillerne jubler, går tilbake på egen banehalvdel, ballen blir lagt på midtsikrkelen, og så, så får dommeren beskjed om at det visst skulle vært blåst for offside. Hadde dommeren hatt noe guts hadde hun ignorert VAR fordi de brukte altfor lang tid, og flyten og spotaniteten i en fotballkamp er mye viktigere enn millimeterkorrekte dommeravgjøresler, men det skjønner de visst ikke i dommerstanden. Jeg begynner å lure på om det er et eneste menneske der som noen har vært på en fotballkamp med en billett de har betalt for.

Ellers spilte Vålerenga en skuffende kamp og skapte nesten ikke målsjanser. Rosenborg var ikke stort bedre og kampen ble deretter. Straffesparket så for meg ut til å være greit, om enn litt billig. Uansett, fryktelig tullete av Guro Pettersen å skape situasjoen med å kast seg i beina på en spiller på full fart ned mot cornerflagget. Kampen kunne gått begge veier, men det var ikke noe å si på at Rosenborg til slutt vant.
Svar
#28
Og apropos VAR: Tv-bildene viser at RBKs mål var offside (på Emilie Nautnes som altså går for tidlig inn i straffefeltet). Utrolig at de skal bruke cupfinalen til å øve på VAR.
Svar
#29
(11-25-2023, 08:06 PM)Belhaven Skreiv: Akkurat tilbake fra cupfinalen, som ble nok en kamp ødelagt av VAR. De må jo skjønne at de ikke kan bruke mange minutter på en slik avgjørelse. Det er jo å holde alle som ser på kampen for narr. Vålerenga scorer, spillerne jubler, går tilbake på egen banehalvdel,  ballen blir lagt på midtsikrkelen, og så, så får dommeren beskjed om at det visst skulle vært blåst for offside. Hadde dommeren hatt noe guts hadde hun ignorert VAR fordi de brukte altfor lang tid, og flyten og spotaniteten i en fotballkamp er mye viktigere enn millimeterkorrekte dommeravgjøresler, men det skjønner de visst ikke i dommerstanden. Jeg begynner å lure på om det er et eneste menneske der som noen har vært på en fotballkamp med en billett de har betalt for.

Ellers spilte Vålerenga en skuffende kamp og skapte nesten ikke målsjanser. Rosenborg var ikke stort bedre og kampen ble deretter. Straffesparket så for meg ut til å være greit, om enn litt billig. Uansett, fryktelig tullete av Guro Pettersen å skape situasjoen med å kast seg i beina på en spiller på full fart ned mot cornerflagget. Kampen kunne gått begge veier, men det var ikke noe å si på at Rosenborg til slutt vant.

Akkurat tilbake selv, og du har stort sett rett i beskrivelsene her, annet enn at straffa var 100% en bommert av både dommer og VAR. Trønderkjerringa lå og glisa i gresset, og burde fått juling. Når de tar millimeteroffside (som ingen skjønte noe av) og ikke en to-armsholding i feltet rett etterpå er det bare å gratulere NFF og Dommerstanden med cupgull. Dere er gjennomført ubrukelige i alle ledd. (For ikke å snakke om at de ikke engang greide å servere kaffe til de skarve 2500 som hadde tatt turen. Selv amatører hadde greid det)

NFF fikk det som de ville - RBK fikk noe, selv etter at de hadde juksa med økonomien, og så jukser de seg til en cupseier også. At det går an.

Nei, jeg håper vi aldri får se VAR igjen. Jeg kommer ihvertfall aldri til å gå på en kamp med VAR igjen. VAR-ball er uinteressant. Jeg kommer på kamp hvis vi går ned i OBOS (og de ikke innfører VAR). Hvis vi beholder plassen og VAR ikke fjernes har jeg gått på min siste kamp i Eliteserien.
Svar
#30
(11-25-2023, 08:29 PM)®øst Skreiv: Og apropos VAR: Tv-bildene viser at RBKs mål var offside (på Emilie Nautnes som altså går for tidlig inn i straffefeltet). Utrolig at de skal bruke cupfinalen til å øve på VAR.

Nff og VAR er bare latterlig, dommerne er ikke spesielt gode, alt blir bare feil. Nff bør leie inn dommere fra Sverige og Danmark, da hadde det blitt mer rettferdig tørr jeg påstå.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 15 Gjest(er)