Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd (xxx) - Enga lørdag 28.sep 16:00
#1
Kampene kommer fort nå.
Ny kamp i morgen.
(xxx) måtte slite seg til seier mot Mjøndalen på onsdag
Vi hadde hjemmekamp tirsdag der vi fikk rullert litt.

Så vi bør stille mest uthvilt.
Hjemmelaget har generelt vært elendige siden starten av juni, men de tok jo godt med poeng i starten så de henger fortsatt med i kvalik-kampen.

Samtidig med denne kampen spilles Bryne-Moss.
Vinner Bryne og vi også vinner så har vi matematisk rykket opp.

Så her er det masse gratis motivasjon:
- Kan rykke opp matematisk
- Hevne 16.mai
- Holde "laget som ikke fortjener å nevnes ved navn" utenfor kvalik

Tenker det gir mening å stille med antatt sterkeste lag.
Det blir sikkert litt knokler og passe ufint i starten så jeg heller mot en panser-spiss altså Mo.
Og en duracell-kanin på kanten som skal plage bønda i Strand.

Det skulle bety:
Sjøeng
Hedenstad - Jarl - Kiil Olsen - Juklerød
Lange - Ambina - Bjørdal
Jones - Brajanac - Strand

Så får vi heller gjøre bytter fra 60.min.
Svar
#2
Feltet vårt utsolgt. Vi blir ca 1500!
Svar
#3
Jeg har en stå-billett som selges til dobbel pris om noen er intressert?
Neida, det blir kostpris så bare slapp avSmile
Svar
#4
Laget du foreslår Loffen, er vel den mest sannsynlige cup-laget (mot FFK) også så det vil jo være fint for dem å ha denne kampen som generalprøve. 
Det store spørsmålet til cup kampen er vel om Storevik er "lovet" å få starte der eller ikke, er han det bør han vel snart få noen kamper for å toppe formen. Dette diskuteres en del i cuptråden altså så jeg skal ikke gå altfor mye inn på det. 
Ellers er vel Borch og Riisnæs de mest naturlige utfordrerne til laget du har stilt opp, men begge de er suspendert i cupen så det er vel bedre å la de starte neste kamp enn nå i morgen. 

Ser vi på oddsen så får vi i snitt 1,73 fra de utenlandske det betyr at vi har nesten 58 % sjanse for seier om oddsen er fair. Sjansen for at Moss avgir poeng er 78 % (beregnet med odds fra de utenlandske og forutsetningen at oddsen er fair) så sannsynligheten for at begge deler skjer blir da 45 %. Skjer det så har vi sikra opprykket for da kan ikke Moss få flere poeng enn oss og målforskjellen er det nær sagt umulig for dem å ta igjen. 

xxx er et forferdelig lag fra et forferdelig sted så det å reise opp dit er nok langt mer traumatiserende og skremmende enn haloween for de aller fleste av oss. Men formen deres er ikke skrekkinngytende 
På sine fem siste kamper har de to seire begge med ett mål og det mot lagene som nederst og nest nederst på tabellen 
Det endte målløst mot Moss som kanskje er den største av de fem prestasjonene
De tapte 1-2 mot Åsane og for to kamper siden ble de smadret 1-5 av rekadals menn fra Ålesund. 
Målforskjell på de fem kampene 5-8

Vi står med fire seire og en uavgjort på våre fem siste, og 16-4 i målforskjell. Dessuten har vi møtte bedre lag. 
Dessuten har vi mye å hevne med særlig vekt på 16 mai i år og det som skjedde i 1996 
Elefanter glemmer aldri 

Jobben må gjøres, men det er sjelden jeg er så optimistisk. Det at tap eller poengdeling ikke er krise på noen måte bidrar også til å gjøre det lettere å senke skuldra og prestere optimalt. Men kampen skal spilles.
Svar
#5
Ser nå at Borch fikk sitt 4. gule mot Aalesund så han er uansett suspendert i denne kampen.
Må brått bli kreative hvis Hedenstad eller Jukle trenger å byttes da.
Dvs. lukter fort enten en midtbanespiller ned, eller Jarl som back og Hammer Kjelsen inn som midtstopper
Svar
#6
"Samtidig med denne kampen spilles Bryne-Moss.
Vinner Bryne og vi også vinner så har vi matematisk rykket opp."

Det er ikke helt riktig.
Egersund må heller ikke vinne.

Vi vil få 58 poeng med seier.
Om Moss taper vil de fortsatt ha 42p , og med 5 kamper igjen vil de maks få 57p.
Men om Egersund vinner vil de få 41p. De har imidlertid da 6 kamper igjen. (Hengekamp mot Lyn)
De vil dermed kunne få 59p.
Så om vi skal rykke opp i morra må:
Vi vinne
Bryne vinne
Egersund ikke vinne
Svar
#7
(09-27-2024, 11:37 AM)Patriot Skreiv: Jeg har en stå-billett som selges til dobbel pris om noen er intressert?
Neida, det blir kostpris så bare slapp avSmile

Ja takk! Får du sendt meg melding her inne, så kan vi ordne det praktiske? 



For øvrig:
Ser Norsk Tipping opererer med 4.69 for komboen Vålerenga-seier, Bryne-seier og HU i Åsane-Egersund i morgen. Det vil si at markedet gir oss ~21.3% sjanse for å sikre opprykket i morgen.
Svar
#8
Bryne er sterke hjemme og Åsane har vunnet sine tre siste hjemmekamper.
Enga slår xxx.
Så føler sjansen reelt sett er endel større enn 21% for å sikre opprykket i morgen.
Svar
#9
Strand skadet og ikke i Troppen. Riisnæs starter. Ellers som forventa
Svar
#10
Endelig får jeg sett trioen Jukle- Risnæs- Lange samrtidig. XXX kommer til å slite med venstre siden i dag også er høyre siden med Hedenstad-Bjørdal-Jones ikke så aller verst heller Smile
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: Babayaga, 64 Gjest(er)