Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd (xxx) - Enga lørdag 28.sep 16:00
#21
(8 timer siden)kaktus Skreiv:
(8 timer siden)Grimm Skreiv: Det skal ikke mye til før dere spurter ned i kjellern ser jeg. xxx kommer ikke til å klare dette i 90 minutter. Siste 15 kommer vi til å score minst ett mål.

Nå må vi score to mål.

Lenge til 75 mins. Og uavgjort er fortsatt bedre enn tap.
Svar
#22
Ingen har kommentert dommer her, men du verden så dårlig han er. Starter tidlig med duellen hvor Bjørdal blir liggende. Reprisen viser at det er stygt og burde minst ha vært gult. Dusten får knapt tilsnakk.
Så ser man Ambina sitt gule kort. Det er knapt nok frispark.
Det siste er angrept vi så akkurat nå hvor Bjørdal skal tuppe ballen mot mål og Holme kommer rusende inn, treffer ikke ball, noe Bjørdal gjør, men allikevel får Holme frispark. Burde vært corner.
Er også flere andre situasjoner med skulder mot skulder hvor vi blir dømt imot, mens Kongsvinger får frispark.
Svar
#23
(8 timer siden)Flemmern Skreiv: Ingen har kommentert dommer her, men du verden så dårlig han er. Starter tidlig med duellen hvor Bjørdal blir liggende. Reprisen viser at det er stygt og burde minst ha vært gult. Dusten får knapt tilsnakk.
Så ser man Ambina sitt gule kort. Det er knapt nok frispark.
Det siste er angrept vi så akkurat nå hvor Bjørdal skal tuppe ballen mot mål og Holme kommer rusende inn, treffer ikke ball, noe Bjørdal gjør, men allikevel får Holme frispark. Burde vært corner.
Er også flere andre situasjoner med skulder mot skulder hvor vi blir dømt imot, mens Kongsvinger får frispark.

Kan umulig ha dømt høyere nivå enn bedriftsfotball
Svar
#24
Brajanac må være vårt svar på Ian Rush.Ikke alltid vakkert men veldig effektivt!
Svar
#25
For en mulighet på slutten der.. helt sjukt nærme...
Svar
#26
Jeg var ikke langt unna i spådommen min da.

Fortsatt ubeseiret etter 16. mai.

For øvrig var det dommern som var xxxs beste.
Svar
#27
(7 timer siden)Grimm Skreiv: Jeg var ikke langt unna i spådommen min da.

Fortsatt ubeseiret etter 16. mai.

For øvrig var det dommern som var xxxs beste.

Ingen stor kamp i dag desserre. Risnæs og Ambina synes jeg var under pari. Hadde større forhåpninger til venstre enn det som kom frem. Når det er sagt skulle jeg gjerne sett et rollebytte mellom Risnæs og Lange. To mål av Mo., ikke vakkert, men effektivt. Han har et greit snitt så langt.
Svar
#28
Noen som vet hvordan skade det er snakk om for Strand?

Ooog, kan vi avgjøre det selv til onsdag, eller er vi avhengig av andre resultater?
Svar
#29
1 poeng av 4 mot KIL er svakt

I dag lot vi de trille ball,og ble løpende imellom hele kampen..

Svak svak dommer men vi imponerte ingen
Svar
#30
Dårlig dommer, men vi var ikke gode selv uten Borch?? Ambina var vel banens dårligste i dag.. Vi rykker opp, blir spennende å se men tipper det blir litt annen tenning på gutta i cupen.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: Babayaga, 53 Gjest(er)