Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dommer Martin Støfringshaug fra Verdal
Han er noe av det verste jeg har opplevd. Først overser han overfallet på Bjørdal fra Taylor, for deretter å gi Ambina gult for noe som ikke er i nærheten av like alvorlig. Resten av kampen er det dømming fordel hjemmelaget. Lenge siden jeg har sett så dårlig/hjemmedømming. Og fyren drømmer visst om CL. Måtte vi slippe han i fremtiden, for her er det noe som ikke stemmer angående hva han synes om Enga. Elendig.
Svar
Dårlig stil å gå så grundig etter dommeren at han får egen tråd.

Han var ikke såååå dårlig, og fortjener åpenbart ikke en slik gapestokk. Fatter ikke at noen orker å dømme, og det viser seg jo at ikke særlig mange ønsker og orker heller.. Hets er ikke svaret, nok å klage litt i kampens hete?

Slette tråd, du eller admin, og ta deg et glass i stedet.
Svar
Jo, han var faktisk såååå dårlig. Har ikke reagert på dommere på evigheter, men han her var virkelig en enveisdommer. Utrolig svak.
Svar
Alle kan ha en dårlig dag, lavmål å henge ut dommeren. Dette poengtapet har ingenting å si for våres del, vi vinner OBOS uansett. Så jeg gidder ikke å kaste bort energi på dommeren som også er et menneske, på samme måte som at spillere kan ha en dårlig dag.
Svar
Hadde dette stått om opprykk eller ikke, hadde det vært fullstendig krise. Merkelig at absolutt alt gikk skogfolkets vei. Men men, ble visst for mye dette gitt. Au.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 3 Gjest(er)