12-27-2024, 11:30 PM
(12-27-2024, 09:35 PM)Bohem33 Skreiv: En god gjennomgang av stallen vår. Jeg er jo veldig spent på om noen (særlig Jones) blir solgt og om vi stoler på spissene våre eller vil ha inn enn ny og kvitter oss/låner ut Rijks, men som du skriver er det utvilsomt i forsvar at vi må handle. Selv med en back og en stopper inn er vi tynne der så helst bør vi få inn to stoppere eller begynne å gi Hammer spilletid.
Så er det også spennende og Riisnæs og Strand sees på som venstre vinger eller indreløperne.
Jeg liker dem best på midten, men da blir det veldig mange der. Ambina kommer nok til å spille det aller meste så å ha både Sjøvold og Hagen som backup for han er i overkant.
Så kan vel de også brukes som indreløpere, men da blir det fort veldig mange der og.
Så ja vi har en ganske ubalansert stall, veldig tynne i forsvar, masse kvalitet på midten, spørsmålstegn på venstre kant og spiss plass.
En liten detalj er at jeg tror det er Bitiri sin lånekontrakt som går ut til sommeren, han har vel kontrakt med oss ett år lengre enn det. men enig i at vi neppe ser mer til han eller Ofkir og neppe så mye til Bully heller selv om alle de tre i teorien kunne fått en ny vår her og bidratt masse.
For Bully er det kun skadene som ødelegger de to andre har jeg inntrykk av at brant mange broer etter nedrykket.
Det er helt riktig at Bitri har kontrakt til 31.12.26. My bad. Det kunne vært et problem, men slik han har prestert i Ungarn så er det nok bare en fordel. Vil tro at det er mulig å få til et salg, alternativt et nytt utlån mot en brukbar sum. Hvis man skal stole på transfermarket så fikk vi 75 000€ for det første lånet til Polen og trolig tilsvarende for lånet til Ungarn. Skal vi tippe på et salg denne gangen?yöri