04-10-2025, 01:25 PM
(04-10-2025, 12:14 PM)NilsDN Skreiv:(04-10-2025, 11:35 AM)mestah Skreiv: Neste overgangsvindu tenker jeg i stor grad bør handle om spissplassen og midtstopperne våre. Det er der behovet ser størst ut i dag. Selv om det selvfølgelig kan endre seg så overrasker det meg om det ikke også er planen til JJ.
Ja, og det er det som er litt irriterende her. Føler at vi egentlig risikerer å pisse bort en ganske bra mulighetet i år.
Rett og slett fordi jeg antok at Molde ville få problemer og at Pej Mathias ikke er riktig for dem. Og at Brann og Viking kom til å få en reaksjon på henholdvis trenerbyttet og mange spillersalg. Så det er plasser høyt opp som vi kunne sloss om.
Samtidig kan ikke vår sportslig ledelse bry seg om hva de andre lagene gjør. Vi må bygge vårt lag for hvert overgangsvindu, uansett hva som er status hos de andre. Vi kan ikke ta oss vann over hodet ved å investere mer enn vi egentlig har mulighet til.
Det er lag som kommer til å få problemer neste år også, så det vil alltid være muligheter. En lykkens dag forsvinner også Knutsen fra Glimt, og Alfred fra bartebyen. Kanskje går også Røkke konkurs og Brann finner den nye Richard Norling. Det er alltid ting som kan skje.