05-12-2025, 02:40 PM
(05-12-2025, 01:34 PM)Ulf Bøtta Johansen Skreiv:(05-12-2025, 01:25 PM)papajoao Skreiv: Laget er mye dårligere enn vi tror det er. Vi har alvorlige mangler i alle sektorer av laget og hadde det ikke vært for Tshiembe, Ambina og Riisnæs ville vi hatt enda færre poeng.
Vi har spillere i troppen som ikke er gode nok til å spille PostNord, og det er et faktum.
Treneren er mer desorientert enn en termitt i en metallurgi, han løper etter å korrigere feilene han selv forårsaker og når han har en 50/50 sjanse, velger han alltid feil.
Vi kastet 3 måneders forberedelse i søpla fordi vi prøvde å følge OBOS-taktikken, og da vi skjønte at det ikke ville gå, byttet vi rett og slett bilens dekk mens den var i bevegelse.
Uansett, jeg har allerede snakket flere ganger om at lag som Sandefjord, Tromsø, Sarpsborg kan ha 22 fotballspillere som kan spille og vi må fortsette å improvisere spillere i feil roller fordi vi er inkompetente.
Parkere bussen i minutt 70? Hvor sprøtt er dette?
Uansett, jeg er veldig sint og beklager innholdet i teksten min.
Hva tenker du var OBOS-taktikken, og hva endret vi til?
Oppbygging 3-1-5-1 med Jarl på venstre side, AKO sentrert og Sjåtil på høyre side, Ambina som nummer 1 og lenke til midten/pressfellene for å gjøre raske overganger med lange og diagonale pasninger. Forsøk 2v1 på vingene for å lage innlegg. Skammelig avlyst av FFK.
I dag er vi mer oppdaterte med en kortpasningskonstruksjon med 2-4-3-1 med en bedre defensiv balanse, men vi mangler bedre pasningsspillere i de 3 angrepsposisjonene for en progressiv konstruksjon.