05-12-2025, 03:08 PM
(05-12-2025, 01:00 PM)hmchrist Skreiv:(05-12-2025, 12:34 PM)Tony2 Skreiv: Personlig tror jeg ikke vi har så dårlig lag som flere her skal ha det til. Vi trenger bare en ny trener. Helt jævlig desperat trenger vi ny trener.
Sikkert tegn på at sommerferien nærmer seg. VPN-forumet krever trenerens avgang
Vel, jeg krevde avgangen hans etter den første gule og blå pressekonferansen!
Men, seriøst, det ble jo ganske tydelig første sesongen at Geir Bakke er en helt håpløs trener. Når du ikke klarer å få det beste ut av spillematerialet ditt, ikke har et systematisk angrepsspill, og, mest tydeliggjort gjennom, at han ikke forstår hvordan bytter fungerer i fotball. De kommer alt for sent, alt for lite, og veldig feil.
At han klarte å rykke opp fra Obos i fjor, som 90% av de her på forumet også hadde klart, er ikke akkurat nok til å glemme første høsten, og jeg ser veldig lite som ser bedre ut nå. Kan si at Petter Myhre har bidratt med litt, men hvis han er det eneste positive i den duoen, hvorfor faen sparker vi ikke Bakke og lar Myhre være assistent for neste hovedtrener? Skulle såklart ønske det var annerledes men jeg har null tro på at det blir noe positivt ut av dette laget med dagens trener.