Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
120,9 mill i gjeld til Trøim + nesten alt event. overskudd.
(12-12-2023, 11:24 AM)Lilleberg Skreiv: At du forsvarer Trøim, NilsDN er flaut.
Det gjør du alltid, som en av Trøims stråmenn.
Du burde være interessert i Vålerengas beste...

Jeg er interessert i Vålerengas beste. Så kan man alltids diskutere og være uenig i hva det er.

Det jeg er i mot er faktafeil. 

Vålerenga Fotball Elite (medlemssklubben) skylder ikke Trøim 120 millioner. Det er Vålerenga Fotball AS (Trøims eget selskap) som skylder disse pengene, og Vålerenga Fotball AS er et selskap Trøim selv eier. Dette fremvår også helt klart i artikkelen det linkes til. Altså skylder Trøim penger til seg selv. 

Det er altså ikke noen sammenheng mellom artikkelen det linkes til og samarbeidsavtalen. Vålerenga Fotball AS (eid av Trøim 100% har akkumulert gjeld til Trøim selv eller andre Trøim-selskaper på 120,9 millioner. Og disse pengene har gått til å dekke underskudd på den felles driften av Vålerenga Fotball AS og Vålerenga Fotball Elite, altså de to partene i samarbeidsavtalen.

Uansett hva man måtte mene om Trøim, så får man i hvert fall bruke riktige fakta. Trøim har tilført Vålerenga Fotball Elite masse penger, han har aldri tatt noe ut. Jeg vet ikke hva som er motivet hans med å engasjere seg i Vålerenga, men jeg tror vi ganske greit kan stryke "Tjene penger" fra den lista.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: 120,9 mill i gjeld til Trøim + nesten alt event. overskudd. - av NilsDN - 12-12-2023, 12:29 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 6 Gjest(er)