12-19-2023, 03:37 PM
(12-19-2023, 10:49 AM)NilsDN Skreiv: Man er jo ikke bedre enn sin siste prestasjon da.
18 seriekamper ga 4-6-8 og er poengsnitt på 1,00 pr kamp. Gjorde flere totale feilvurderinger underveis.
Det hadde han kommet seg gjennom, men den ynkelige og feige gameplanen hjemme mot Kristiansund vipper det i feil retning.
Basert på det vi fikk se fra garderoben i Ære Være, virker det ikke som planen var å legge seg bakpå og la KBK styre kampen. MEN vi fikk jo ikke se noe taktikkprat, så litt vanskelig å si sikkert.
Uansett så har vi en mentaltrener som åpenbart ikke har greid å få spillerne til å takle press, spesielt på hjemmebane. Hun har jo selv sagt (i Stang ut!-episode om jeg husker riktig) at hun ikke har noe som helst fotballerfaring. Jeg stusset også over at hun selv tok kontakt med klubben for å få jobben. Selvfølgelig skal jeg ikke sitte her og late som jeg kan bedømme arbeidet hennes, men utifra hvordan spillerne opptrer i hjemmekampene mot Stabæk og KBK, er det åpenbart at de trenger bedre hjelp for å få ut sitt beste.