12-19-2023, 03:50 PM
(12-19-2023, 11:23 AM)Bohem33 Skreiv: Håkans tror jeg det er litt mer realistisk å beholde, men det blir fort press der og.
Når det gjelder resten så er de ikke på et nivå som gjør at det er ulogisk at de tar turen ned.
Vi har mange spillere som har underprestert og som kanskje både spiller og klubb kan føle seg tjent med å skilles om muligheten dukker opp. Da tenker jeg på Børven, Strandberg, Hedenstad og Kreuz.
Og det har jo vært rykter i Nettavisen om at Strand muligens vil videre uansett om det ble nedrykk eller ei.
Forsvinner flere av de jeg har nevnt over så må vi utvilsomt ha nye spillere inn.
Så håper jeg at mange av unggutta griper sjansen til å prege ligaen nå som nivået er lavere.
Jeg tror det kan bli en fantastisk sesong for Sjøeng, Borch, Riisnæs, Hagen, Bully, Torvaldsen, Bjørdal,
og jeg er enig med Thorstein i at det gir mye mening å ha Sjøeng + Storm som keeperduo og da takke for innsatsen til Storevik.
Håkans forsvinner nok. Han har tillit på det finske landslaget og må nok spille på høyere nivå enn norsk 1. div for å beholde plassen i troppen. Det samme gjelder for så vidt Strandberg, men han er på et helt annet stadium i karrieren. Det er heller ikke usannsynlig at han gir seg på landslaget nå.
Veldig enig i det du sier om unggutta, men vi må kanskje være forsiktig med å ha for mange av dem på banen samtidig. Det gjelder særlig '06-gutta som Kjelsen, Bjurstrøm, Thorstensen, Kurd Rønning, Thorvaldsen, El-Abdellaoui. Av disse tror jeg Kjelsen, Thorvaldsen og El-Abdellaoui allerede er klare for å dominere på OBOS-nivå.
Også må vi alle be til fotballgudene om at Omar Bully får seg en skadefri oppkjøring. Han kommer til å herje og bli en attraksjon.