(12-19-2023, 03:54 PM)Bohem33 Skreiv: Det kunne jo ikke gå dårligere enn det gjorde etter at Bakke kom inn. Da er det lett å tenke at det beste er å sparke alle andre enn Gjermund. Men jeg tror ikke det er den beste løsningen for klubben.
Bakke har ofte gjort det dårlig i starten og så veldig etter hvert i nye klubber.
Han starta i lsk 1 jan 2020 da hadde fugla akkurat rykket ned og det ble på ingen måte en parademarsj for dem selv om spillerne i media før sesongen snakket om å vinne 30 kamper. Det lugga skikkelig i starten og ble ikke avgjort at du skulle ta andreplassen før i siste runde. 16 seire 9 uavgjort og 5 tap ble fasit. Året etter ble det 14 seire 7 uavgjort og 9 tap i eliteserien som holdt til fjerdeplass (samme plassering året etter).
I sarp ble det 11.-plass i 2015, 6.-plass i 2016 og bronse 2017.
Vi har gjort mange endringer i admin allerede med spz ut som et høydepunkt. Alt tyder vel på at det blir en del flere endringer på generalforsamlingen. Men begynner vi å sparker trenere etter et halvt år tror jeg vi er i alvorlig trøbbel.
Kanskje bør en av assistenttrenerne gå og kanskje vil Bakke nå ha inn Myhre. Jeg tror det er bedre å bytte der enn å bytte ut hovedtrenern etter så kort tid.
Jokke har dårligere tid på seg, men han har ikke hatt den rollen stort lengre enn Bakker har vært trener. Klarer han å grave fram en ny spiss som leverer like bra i obos som Illic leverte i eliteserien eller blir de neste signeringene på Kreuz nivå? Det stikk motsatte av hva vi har sagt, 29 år utenlandsk og knapt backup så langt.
Når det er sagt kan nok både han og i enda større grad Bitiri og Hagen vise seg å være klasse signeringer fra starten av neste sesong. Jeg tror det er lurt å vente til sommern før vi vurderer om vi skal sparke Bakke og Jokke.
Som du sier, det kunne ikke gå dårligere enn det gjorde med Bakke. Vi vant 4 kamper av 18, det er katastrofale tall og det ble det jo.
Vi trenger spillere som scorer mål, skal vi rykke opp må vi iallfall score + 50 mål. Ilic forsvinner nok så målgarantister står nok høyt på ønskelista til Bakke.
Noen forslag til spillere som kan fylle den rollen og som i det hele tatt vil spille i Obos?