01-19-2024, 10:08 AM
(01-19-2024, 05:11 AM)ForrestGump Skreiv:(01-17-2024, 02:52 PM)ehauger Skreiv: Jeg snakka med Joacim Jonsson om spillerlogistikk og litt annet:
https://open.spotify.com/episode/5tCijUU...eb1b724b29
Tusen takk for intervjuet.
Du er flink du, ehauger.
(01-18-2024, 04:10 PM)Bohem33 Skreiv: Jjeg håper virkelig at klubbens podkast lever videre selv om Siem er avskilta i den rollen, men det virket ganske ullent.
Jeg tror det var en god avgjørelse å skrinlegge ære være selv om jeg som interessert kommer til å savne serien. Men den gjorde oss neppe bedre på banen og det er jo det det handler om.
WOW, du legger lista høyt for en podcast:
Den gjorde oss neppe bedre?
Jeg tror at Enga på Pod med Siem var utelukkende positiv PR for klubben.
Spesielt med tanke på at den ble spilt inn i en periode hvor vi spilte horribel fotball. 5-4-1 og tapte alt.
Det eneste positive jeg opplevde med klubben, i denne tiden var nettopp disse intervjuene.
Graff har litt å bevise, før han kutter det eneste som var bra, før Myhre ble Mic'd up.
Woke or not.
Man kan jo legge podkastlista høyt når man har så flinke folk som VPN og stangut, men jeg sikter ikke til podkasten når jeg skriver at vi neppe ble bedre.
Det handler om serien ære være på tv2 der de fulgte oss på innsida og som Graff nå sa at vi ikke fortsetter med. Geir bakke sa da han kom at det var veldig uvant for han og at han er vant til at garderoben er hellig og at det som skjer der blir der.
Når presset er stort fra før og tilbakemeldingene fra treneren tøff så er det ikke sikkert at det hjelper med en million vitner fra sofaen.
Så selv om jeg likte og se på ære være og synes det er synd sånn sett så tror jeg det er en fornuftig avgjørelse for at laget skal prestere og det er jo det viktigste.
Når det gjelder podden så ble også jeg skuffa over at de kanskje legger den ned. Jeg har hørt alle episoder og synes det i all hovedsak har vært bra. Siem har fått en del kritikk for å være litt komiske ali og at han i en av de første episodene snakket om at vi har en flott eier (Trøim) og at det er dumt når noen på tribunen gir uttrykk for at de ikke liker han.
Og en del sånne meldinger ble det jo pluss at han i den siste episoden ikke sa noe særlig om nedrykket, men heller hadde fokus på å fleipe med at ordføreren liker Lyn selv om kjærsten er vålerengagutt og at vi vil ha alkohol på kamper. Graff avskilta jo sin egen sjef og snakket litt om roller og der har han jo et poeng. Men det burde være mulig å finne noen andre til å drive den. Det er jo ikke store innsatsen for å lage en 45 minutter når man har studio og alt. De fleste spillerne og alle i apparatet rundt vil være interessante gjester så det bør ikke være noe vanskelig å finne innhold heller. Men ja vi får leve i håpet om at de kommer i gang igjen.