01-19-2024, 12:31 PM
(01-19-2024, 10:08 AM)Bohem33 Skreiv: [...]
Det handler om serien ære være på tv2 der de fulgte oss på innsida og som Graff nå sa at vi ikke fortsetter med. Geir bakke sa da han kom at det var veldig uvant for han og at han er vant til at garderoben er hellig og at det som skjer der blir der.
Når presset er stort fra før og tilbakemeldingene fra treneren tøff så er det ikke sikkert at det hjelper med en million vitner fra sofaen.
Så selv om jeg likte og se på ære være og synes det er synd sånn sett så tror jeg det er en fornuftig avgjørelse for at laget skal prestere og det er jo det viktigste.
[...]
Jeg mener jeg leste i et intervju med Graff rett før jul at Ære Være skulle erstattes av noe tilsvarende, egenprodusert.
Tror det er fordel, for da har de sikkert bedre kontroll og kan tilrettelegge det bedre så det ikke blir for forstyrrende for spillere, trenere, etc.
Og selv om det var gøy å følge klubben og spillerne tett så synes jeg ikke produksjonen til TV2 var all verden og det er dermed ikke grunn til å tro at noe "hjemmelaga" trenger å bli så mye dårligere.