Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd Stjernen - Vålenga, lørdag 27/1 kl 1600
#8
(01-27-2024, 08:59 PM)Hubbafat Skreiv: Ikke sikkert vi starta.... og når det det var brannalarm på Jordal var det de som lagde kvalm utenfor..... Kanskje få litt fakta/info på bordet før fordømmelse?

Det spiller ingen rolle hvem som starta dette. Det var de "alternative" som bråka, ikke de vanlige supporterne.
Disse folka er på kamp for å lage stemning sier de. Jeg er ganske sikker på at enkelte av de ikke kan hockeyregla engang.
Hva er så stemning? Stå med ryggen til og synge sanger ingen henger seg på? Råtøft.
Slåssing og faanskap er sikkert dritgøy for enkelte, men for oss andre som er på kamp for å se hockey er dette bare tull.

Forøvrig må jeg si vi taper fortjent når vi fucker det til.
Hva er greia med at vi aldri topper laget? Nå spilte fjerde rekka langt inn i 3'dje periode og de ble pressa bakover hver gang og ødela momentet i kampen.
Så må jeg spørre hva greia er med å alltid forsøke å legge igjen puck til bakerste i overtall? Alle lag vet jo dette nå, og de klarer å stoppe oss gang på gang da vi står med 3-4stk på motstanders blueline og bare venter på siste mann med puck. Håpløst dårlig Andersson.

Nå kunne vi vunnet og fått en fordel på andre plassen, men fucker det til nok en gang. Vi skal spille borte mot Oilers, og der blir det nok tap og da har vi tredje plassen som var helt "usannsynlig" for 1mnd siden.
Svar


Meldinger i denne tråden
RE: Kamptråd Stjernen - Vålenga, lørdag 27/1 kl 1600 - av Flemmern - 01-28-2024, 12:47 AM

Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)