01-30-2024, 07:10 PM
(01-30-2024, 05:50 PM)idle76 Skreiv:(01-30-2024, 05:03 PM)Flemmern Skreiv:(01-30-2024, 01:33 PM)ehauger Skreiv: Hvorfor vil vi ha Udahl tilbake egentlig? Vi selger Ilic, og tenker at Udahl er erstatteren?
Hva med å hente en fyr som er bedre enn Udahl og heller beholde de vi har som potensielle erstattere?
Helt enig, Udahl er ikke god nok i hele tatt. Vi må tenke lenger enn som så og slutte å ønske "alle gamle tilbake".
Finner vi ikke bedre spiss enn han, er det bare å gi opp.
Får håpe du har rett.
Det er ganske nedlatende å mene at jeg er en som "ønsker alle gamle tilbake". Jeg likte ikke at vi henta hverken Børven eller Ørnen tilbake. Jeg mener bare at Udahl passer oss i den situasjonen vi er i
Jeg synes dere høres ut som noen som ikke har skjønt at vi har rykka ned. Vi har hverken penger, dragning eller speidernettverk til at det høres veldig sannsynlig ut at vi finner en ny og ukjent gullspiss som både er god nok til å skyte oss til ES og samtidig ung nok til å ha potensiale til å ta ES med storm i '25.
Men jeg har tatt feil før.
Tenkte ikke spesielt på deg da, men generelt. Det har blitt en "sykdom" å ønske gamle helter tilbake. Det eller kjente navn som gjerne ikke passer inn i formasjon eller stil.