02-19-2024, 10:35 PM
(02-19-2024, 09:57 PM)sorum2 Skreiv: I kampen mot Ringerike søndag hadde vi 13 forwards inkl Christian Torrissen. Markus Søberg i 3. rekka spilte en svak kamp og kom aldri på banen eller benken i 3. periode. La ikke merke til om han ble skadet. Vår nye amerikaner Trevor Mongoia skulle komme til Oslo tidlig denne uka. Om han kan spille mot Sparta torsdag vet jeg ikke. Men om han spiller tenker jeg at han kan få starte i 3. rekka med Seb Johansen og Karterud. Førsterekka med Partanen-Olimb-Dostie tror jeg ikke de endrer på. I andrerekka har vi Røymark-Bengtsson-Olsen. Her kan kanskje Mongoia ta plassen til Røymark slik at han får en mer defensiv rolle i tredjerekka.
Jeg tror også at Røya må vike for Mongoia. Olsen har detti fra hverandre etter at han havna i 2.rekka, og jeg mener vi trenger 2 sterke femmere, og derfor må Røya ned i tredje med Sebbe og Karterud. Litt synd for Sebbe dette, da det er 2 spillere man ikke får mye pass fra.
Uansett gleder jeg meg til å se Mongoia. Tror han er en ordentlig teamplayer. Skrytevideoen forteller at han kan score også, men han har tonnevis av pass i alle ligaer og kan dermed bistå Olsen med flere mål.