(02-21-2024, 09:57 PM)Trasskuken Skreiv: Noen ganger, eller ganske ofte egentlig, så blir jeg litt matt av dette forumet. Det er så å si aldri noe annet enn negativitet å spore. I dag har vi slått Rosenborg 4-1. Jeg har ikke sett kampen, så mulig det er flatterende, mot spillets gang og bla bla bla.
Men reaksjonene er stort sett negative! Å knuse rbk i dag burde jo skapt en liten knist om ikke annet.
Så det meste av matchen idag. Treningskamp selvsagt, og så ut som Rosenborg muligens tok noe lett på oppgaven, men det fikk de jaggumeg svi for!
Imponert av våre karer! Vi var noe passive og sleit i forsvar (manglet Borch, Kiil O. og hadde 2 prøvespillere fra start) og hadde litt tur som unngikk baklengs i starten. Men offensivt var det MYE positivt og vi spilte etterhvert som et lag med en klar plan og det trengte iallefall jeg å se! Håkans, Thorvaldsen, Strand og Rijks viste innsats og klasse, Sjøeng det samme og Jukle hadde noen kanoninnlegg og overlapp. Forsvaret hang bedre sammen i 2. omg og jeg synes dette var meget lovende! Vi har noe på gang, og tror spillerne fikk litt selvtillit og noe å bygge videre på idag og fram til kampen mot Brann tirsdag. Absolutt INGEN flere spillere ut!, og 4-5 spillere med kvalitet inn så blir dette bra!