(02-27-2024, 06:53 PM)Østblokka Skreiv: Så, den ene prøvespillern vår, Idumba, får rødt kort tidlig i 2.omgang og Ambina blir tatt av etter drøye timen. Hva tror vi? Tipper egentlig ingen av de blir signert.
Petter Myhre trakk fram mye positivt med Fasika Idumba i intervju med tv2 før match ihvertfall. Så viser han seg som litt uvøren i 2. omgang, og trenger nok litt skolering.
Nå gjentar jeg meg selv til det kjedsommelige, men det er åpenbart at han overgår Kjelsen og Kiil-Olsen i så å si alle ferdigheter som en stopper bør ha. Bedre med ball, bedre fysikk, taklingssterk. Bra tempo, mulig Kiil-Olsen er raskere.
Petter Myhre beskrev Ambina som en klassisk 6'er, og vi har ingen av dem i troppen per nå. Han hadde visst en del å gå på før han er match fit.
Blir spennende å se hva de lander på, men det begynner å haste nå og kanskje syns jeg de ser bedre ut enn de er sjæl fordi jeg begynner å bli litt stressa.
... og hvis jeg tolker Geir Bakke riktig i postmatch her...: https://www.tv2.no/direkte/0nr51/sportsd...sjoner-her
... så kommer vi til å signere Fasika.