Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd VIF - Comet torsdag 29.02.24. kl. 1830
#7
(02-29-2024, 09:00 PM)Flemmern Skreiv:
(02-29-2024, 08:05 PM)andgus Skreiv: Nå må vi få orden på sakene våre. Alt for slapt og halvhjerta, og for mange farlige pucktap som gjør at Comet får overganger.

For mange utvisninger og elendige avslutninger når vi er i angrep.
Jeg stiller igjen spørsmålstegn ved Tuben forøvrig. På de 8-9 første skudda slipper han inn 3. Det er rett og slett ikke godt nok uansett hva andre her måtte mene.
Høyresiden til Tuben er rett og slett ubrukelig. Han må lære seg hvor stanga står.

Fjerde rekka bør sitte resten av kampen, de skaper ingenting. Rett og slett elendige. Brekke er den eneste som går godkjent av de.
Mikkel Eriksen viser at han er den klart beste i tredje rekka, og det lover godt for framtiden selvom han sikkert forsvinner innen sommer 26.

Comet er et bedriftslag, rett og slett et elendig hockeylag. Vinner vi ikke denne kampen, blir det som jeg spådde for noen uker siden, tredje plass og mest sannsynlig ute i kvart'n.

La oss håpe jeg tar feil og vi snur dette og klarer 2.plassen.

Dette var to skikkelig tråkige perioder. Heldigvis løsner det i fjerde periode. Mingoia ser lovende ut! 
Enig i at Tuben har hatt en svak periode nå. Han har jo ikke akkurat verdens vasseste konkurranse i Partanen heller. 

Jeg tror vi vinner på at vi har fire rekker å rullere på i dag. Greit nok at fjerderekka ikke skaper noe, det er fint at de tre andre rekkene får hvile mer. Det kommer til syne mot slutten av kampen der Comet ikke er over midtstreken omtrent. 
Forøvrig er jeg enig med deg. Det er lenge siden vi har hatt et så svakt lag i toppserien. Alt annet enn komfortable seire mot dette laget skal jo ikke skje.
Svar


Meldinger i denne tråden
RE: Kamptråd VIF - Comet torsdag 29.02.24. kl. 1830 - av andgus - 02-29-2024, 09:46 PM

Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 3 Gjest(er)