03-05-2024, 10:58 AM
Er helt enig i at det var greit at vi ikke hentet Oppseth på en toårskontrakt @ehauger
Må ellers si at jeg tror du treffer spikern @Flemmern. Det er fryktelig lenge siden vi har gjort et «godt» overgangsvindu.
Det er nok sammensatte grunner til at vi har lite penger og gjør det så dårlig.
- Vi sløser bort pengene vi har på spillere som koster for mye, dyre lønninger til spillere (og jeg mistenker andre ansatte i klubben for øvrig)
- Vi henter spillere som ikke komplementer hverandre på banen når det gjelder ferdigheter og personlighet.
-Det er ingen langsiktige strategier og satsnings områder rundt A-laget som går over år, de endres stort sett hvert år om ikke halvår.
- Det er lite fokus på samhandling og stabilitet i klubben.
- Vi har et styre som ikke har nok peiling på toppfotball.
Må ellers si at jeg tror du treffer spikern @Flemmern. Det er fryktelig lenge siden vi har gjort et «godt» overgangsvindu.
Det er nok sammensatte grunner til at vi har lite penger og gjør det så dårlig.
- Vi sløser bort pengene vi har på spillere som koster for mye, dyre lønninger til spillere (og jeg mistenker andre ansatte i klubben for øvrig)
- Vi henter spillere som ikke komplementer hverandre på banen når det gjelder ferdigheter og personlighet.
-Det er ingen langsiktige strategier og satsnings områder rundt A-laget som går over år, de endres stort sett hvert år om ikke halvår.
- Det er lite fokus på samhandling og stabilitet i klubben.
- Vi har et styre som ikke har nok peiling på toppfotball.