03-15-2024, 11:34 AM
(03-15-2024, 10:53 AM)NilsDN Skreiv:(03-15-2024, 01:03 AM)Tony2 Skreiv: Alle er vel egentlig glad for at klubben drives av edruelige folk som skjønner det blir for mye. Samtidig.... snakk om spiller å bygge et lag rundt. På FM hadde jeg ikke tenkt meg om en gang
Jeg hadde tatt sjansen på et lån med opsjon hvis Glimt dekket en god del av lønna hans.
Han har hatt litt helseutfordringer. Bl.a. driti blod og vært veldig slapp. Nå føler han at det er under kontroll med diett og jerntilskudd. Problemet til Glimt er at ingen kommer til å kjøpe han eller overta en lønnskostnad på 4-5 millioner i året med et sånt utgangspunkt. Tror et år med oss i OBOS kunne vært akkurat det han trengte. Og det er kanskje også noe Glimt burde legge til rette for av litt mer mennesklige hensyn. De har lite å tape på det. De styrker ikke en konkurrent og alternativt så blir han bare sittende der oppe og heve høy lønn. Han har bedt om å bli solgt, men hvem skal kjøpe han?
Nå har jo Stenzenga skrevet at vi takket nei til Lode. BG ønsker en dobbeldekning,det får de ikke om han drar oss. Han er vel fjerde alternativ pdt.