Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
4. kvartfinale Stjernen - VIF torsdag 21.03.24. kl. 1900
#4
Er en alt for dårlig match av Tuben. Man kan si hva man vil om måla som scores, men når en keeper slipper inn 4 av 15 skudd, taper man. Spesielt 1-1 målet var elendig av Tuben. Den hadde jeg tatt.
Så har vi vært alt for dårlig offensivt også, spesielt Dosti har vært elendig foran mål. Han og Partanen synes jeg har framstått svakere enn normalt.
Vi kan ikke satse på at Bengtsson skal dra oss til finalen alene, så flere må steppe opp.
Må si jeg hater gliset på Lalande, som er en av ligaens dårligste spillere, tror han er "all that".

Forøvrig, hva har skjedd med alle drop tapa? Skulle likt å se den statistikken, og jeg er ganske sikker på at vi ligger nærmere 30% på drop som er vunnet, og da vinner vi ikke sluttspillet.

5-1 er flaut rett og slett, og det kan gi Stjernen en boost framover.
De har en langt bedre keeper enn oss, og det kan bli avgjørende.

Så må jeg gnåle om overtallsspillet idag som var ekstremt dårlig. Hvorfor spiller Røya og Thoresen i overtall, og i tillegg sammen? Hva tenker man at de 2 skal utgjøre? Ingen vet hvordan en puck håndteres, og da blir det jo 3 mot 4. Forbaska irriterende.
Svar


Meldinger i denne tråden
RE: 4. kvartfinale Stjernen - VIF torsdag 21.03.24. kl. 1900 - av Flemmern - 03-21-2024, 10:15 PM

Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 3 Gjest(er)