Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga - Sogndal. Mandag 1. April. kl. 17.00
#59
(04-01-2024, 06:56 PM)Jocke Skreiv: Skuffende resultat.. Bærer bud om at OBOS kan bli en tøff affære.

For dårlig presisjon som feller oss, i begge ender. Kreuziger må ha den verste pasningsfoten jeg har sett på den Engastopper. Og det sier ikke så lite..

Uenig i Kreuz. Han spiller pasninger med langt høyere vanskelighetsgrad enn våre andre bak der, og da vil det bli en og annen feilpasning.
Idumba spiller jo knapt ballen framover. Han bør nevnes som banens dårligste.
Han står oppå ballen i sikkert 5 minutter tilsammen, og spiller sidelengs etter å ha "vendt" frem og tilbake en rekke ganger. De gangene han spiller framover, er det sikre 5-meters pasninger. Elendig debut.
Samme med Ambina, du verden så mange feilpasninger våre innleide produserte idag. I tillegg er han alt for treg.
Merkelig at ingen andre enn jeg nevner de 2, de var rett og slett elendige.
Hedenstad også.

Ser at Jukle blir nevnt som en syndebukk, men han var et bra oppspillspunkt på venstre siden. Høyre fungerte ikke i det hele tatt i første. Jukle har dessverre alt for få spillere å spille på i boksen, så da blir det en finte og støttepass, eller en pasning inn i boks ingen får tak i. Han var langt fra dagens dårligste for å si det sånn.
Strand banens beste, overalt, bryter, spiller pasninger og gjorde en god kamp.
Hagen var grei i første, men veldig god i andre. Viser at han blir viktig.

Sjøeng er nok ligaens beste keeper. Det tror jeg vi kommer til å nyte godt av. Ekstremt dyktig på innlegg, som har vært en svakhet av tidligere keepere.
Svar


Meldinger i denne tråden
RE: Vålerenga - Sogndal. Mandag 1. April. kl. 17.00 - av Flemmern - 04-01-2024, 07:23 PM

Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 47 Gjest(er)