Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga - Sogndal. Mandag 1. April. kl. 17.00
#71
(04-01-2024, 08:40 PM)Hvalkjøtt Skreiv: Ingen bombe at vi sliter mot parkerte busser. Men det er jo akkurat det vi har trent på i vinter! Så og si alle laga i ligaen vil jo ligge sånn mot oss! Skuffende at vi ikke var klar for det. 

I treningskampene har det vært lite spill mot parkert buss på det nivået Sogndal leverte i dag. 
Nå skylder trenerne på at treningskampene ble berammet før nedrykket var klart, og de gamblet på at vi holdt plassen.
Hadde vi møtt et middels eliteserielag i dag med en plan om å spille eget spill, så er jeg sikker på at vi hadde vunnet. 
Vi mestrer bra å presse høyt, gjennvinnigsspillet er bra. Problemet er bare at Sogndal sto komprimert i egen boks hele kampen, et lag som står høyere med laget hadde vi vunnet over. 

Ideelt sett skulle vi spilt noen fler treningskamper med dette kampbildet, nå må laget bruke de første rundene til å knekke de siste kodene for å få hull på byllen. Jeg har stor tro på at de finner åpningene og timer det bedre ganske raskt. Nå kan de kjøre en treningsuke med gode analyser fra denne kampen, så skal lokomotivet få fart på seg tenker jeg ⚽️

(04-01-2024, 07:30 PM)Caanradi Skreiv:
(04-01-2024, 07:04 PM)Kenneth Skreiv: Utrolig at keeperen til Sogndal ikke fikk kort for drøying, startet vel allerede i andre minutt.

Brann var heller ikke noe bedre i sin første hjemmekamp i Obos i 2022.
1-1 mot Åsane. Selv etter 4-0 mot Ranheim borte i serieåpningen.
Etterhvert cruiset Brann inn til suveren førsteplass.
Tror det vil skje med Enga også når de blir mer samspilte.

Brann spilte 1-1 både mot Åsane og netopp Sogndal(som endte på 7.plass) i sine 2 første hjemmekamper, før de tok første hjemmeseier 16.5. 

Sogndal lever åpenbart kun for å stikke kjepper i hjulene til lag med større ambisjoner.
Svar


Meldinger i denne tråden
RE: Vålerenga - Sogndal. Mandag 1. April. kl. 17.00 - av Cola228 - 04-01-2024, 10:32 PM

Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 3 Gjest(er)