Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2. semifinale VIF - Oilers tirsdag 02.04.24. kl. 1900
#10
Hva er det som feiler trenerteamet?. Fortsetter med samme oppstilling i overtall og INGEN SKUDD PÅ MÅL. Vi snakker da om 3 overtallsspill hvor stjerna Sander Thoresen gikk i offside 2 ganger i tillegg.
Hva er det ikke de ser som vi andre ser? Regner med at jeg ikke er den eneste som ser dette.
Slippe inn mål på slutten er helt natta. 3 mann som står på blå og spiller på slurva og prøver spille rundt, istedenfor å skyte når det endelig er trafikk foran mål.
Nei hvis ikke Andersson får sparken nå, skjønner jeg ingenting. Myhrvold bør innse han har feila og gå etter at han har sparka Andersson.

Hva var det ledelsen i klubben sa før kampen? Jeg siterer:
"-Det gjelder å være først til fire seire, og vi skal krige hardt for å ta neste seier på Jordal. Jeg er sikker på at vi kommer til å ta revansje på Jordal og håper vi får god støtte fra tribunen, sier hovedtrener Fredrik Andersson."

"-Vi graver oss ikke ned for det. Dette var kamp én av fire må vi må vinne. Vi omstiller oss raskt. Vi kan garantere at vi skal være et nytt og bedre lag på tirsdag. Det er mye karakter i den garderoben der, og det skal Oilers få kjenne på tirsdag, sier sportssjef Anders Myrvold."

Dette er sitater som bør skrives på CV'n til disse gutta. Flaut!
Svar


Meldinger i denne tråden
RE: 2. semifinale VIF - Oilers tirsdag 02.04.24. kl. 1900 - av Flemmern - 04-02-2024, 08:44 PM

Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)