Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
5. semifinale Oilers - VIF mandag 08.04.24. kl. 1900
#4
Kan vi klare å ta med oss den positive energien fra Jordal til Stavanger i dag? Til tross for at flere har sutra over 1. (og delvis 2.) periode, synes jeg vi gjorde en god kamp, men ble hardt straffet på de tre baklengsmålene. Det var på ingen måte fortjent da Stavanger ledet 3-0, det hele var egentlig helt absurd. Fra midtveis i kampen og ut var vi vanvittig gode. Spiller vi sånn i dag, blir det seier.

Jeg tror ganske enkelt at laget som vinner i dag, går videre til finale. Vinner vi, får vi en enorm vitaminboost til utsolgt Jordal på onsdag. Taper vi, kan vi fremdeles vinne på onsdag, men da tror jeg Stavanger tar det i kamp 7.

Før denne semfinaleserien startet, betta jeg på at SIL-Frisk skulle ende 4-1 i kamper, og at dette skulle gå til syv kamper. Men nå kjenner jeg at jeg håper det blir med 6. Jeg har rett og slett ikke nerver til en syvende kamp, og det tror jeg ikke gutta har heller.

Går vi videre til finalen, tror jeg vi tar med oss en helt sinnssyk energi dit - men om det holder mot Storhamar vet jeg ikke. Det vil uansett være veldig positivt for klubben å endelig komme seg til en finale igjen - det er der vi hører hjemme.
Svar


Meldinger i denne tråden
RE: 5. semifinale Oilers - VIF mandag 08.04.24. kl. 1900 - av HaraldsPokal - 04-08-2024, 11:46 AM

Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 10 Gjest(er)