Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lyn vs Vålerenga, lørdag 20. april 18:00, Ullevaal Stadion
(04-17-2024, 11:17 AM)Bohem33 Skreiv: Hagen må få hvile denne kampen. Enten får vi kjøre Strand ned som midtbane der han egentlig hører hjemme og sette inn Thorvaldsen som kant eller så får vi slippe til Riisnæs på midten. Begge deler er en betydelig oppgradering fra hvordan Hagen spilte sist kamp. En tredje mulighet er Jones inn som kant. 

Sånn jeg ser Strand og forsåvidt også Bjørdal, så er det spillere som skal løpe motstanderen i senk og vinne krigen. Hadde vi spilt mot god Eliteseriemotstand så mener jeg vi trenger den type spillere.

Når vi møter lag som, spiller for spiller, bør være en del dårligere enn våre så har vi også råd til å ofre noen defensive fibre til fordel for noen mer offensive. Det er ingen som skal ta Strand på innsatsen, men jeg mener vi har råd til å sette inn noen mer skapende spillere til fordel for noen slitere.

Vi går ofte i fella der vi sparer våre beste offensive spillere og hiver dem på når vi skal snu kampen. Bedre å starte med dem tror jeg, så kan vi heller satse på å punktere kampen enn å snu den. Vi skal så klart respektere alle motstandere, men jeg føler vel at vi respekterer dem litt for mye.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Lyn vs Vålerenga, lørdag 20. april 18:00, Ullevaal Stadion - av NilsDN - 04-17-2024, 11:33 AM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 3 Gjest(er)