(04-20-2024, 11:52 PM)Belhaven Skreiv:(04-20-2024, 10:48 PM)NilsDN Skreiv:Lyn er et lag med spillere fra andre og tredje divisjon som vet nøyaktig hva de holder på med. Vi er et lag med spillere fra eliteserien som ikke har peiling på hva de holder på med.(04-20-2024, 09:49 PM)Goliat Skreiv:(04-20-2024, 09:35 PM)NilsDN Skreiv: Synes Lyn er utrolig svake. Dette er et lag vi burde kunnet slå selv med 20 spillere. Hvis vi hadde turt å gå for det.Vi burde slå hvilket som helst lag med 20 spillere synes jeg ;-)
Enig. Ikke så lurt å skrive på telefonen alltid. Mente 10
Sett fra 105 rad 4 i går, tenkte jeg akkurat det samme - Lyn fremsto med en tydelig struktur og rollefordeling. Og det fra start (før hjerneblødningene fra vår spiss). Spesielt 7,3 og 10 på venstre siden, skapte mye. Lyn nr 7 klart banens beste og noe vi savner i form av en med godt blikk for spillet. Vår sentrale midtbane, var nærmest fraværende.
For meg virker det fortsatt som om GB ønsker å spille en type fotball som han ikke har mannskap til og i tillegg nekter han å gjøre bytter. Lyn bytta vel 4 mens vi gjorde 2 sene bytter hvorav en back.
Klart vi har en bedre stall spiller for spiller, men som lag mener jeg faktisk Lyn, var langt bedre og kanskje det er viktigere med unge, lærevillige spillere, samt en utviklingsorientert trener…
Igjen - det handler om å vinne fotballkamper og da er nøkkelen å få ut potensialet i spillergruppa. Der ligger litt av gåten som må knekkes.
Heldigvis er det enda mer kokos i Obos enn i ES og vi er fortsatt med, men vi må snart begynne å vinne fotballkamper!
Ellers en hærlig ramme rundt kampen hvor tribunekampen hadde en soleklar vinner (1-10 seier).