Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lyn vs Vålerenga, lørdag 20. april 18:00, Ullevaal Stadion
(04-21-2024, 11:19 PM)JohnnyJ Skreiv: Lederne i klubben har konsensus om at mer penger må brukes på sport. Det har Graff også vært klar på nesten helt siden han tok over rollen. Det Bakke sier om at det har vært for mye utenomsportslig som har tatt fokus er garrantert en overdramatisering, i beste fall en sannhet med modifikasjoner. Men jeg hyller han for det grepet han gjør i media der, det vitner om en manager som tar vare på spillerne sine!

Samtidig sier han også dette om Rijks da, så jeg vet ikke helt jeg.

– Jokke fikk kjørt seg etterpå. Men det er klart at jeg kjente det tydelig i systemet mitt, jeg også. Dette går ikke an på dette nivået, sier Bakke

Det er nok av andre ting det går an å ta tak i enn akkurat det han tar opp. Så jeg er langt fra overbevist. Og i den grad det er bevisst, så klarer han jo å fremstille seg selv som en sutrete fyr og klage på sjefen sin på spillerlogistikken, så vet ikke helt jeg. For meg fremstår han mer som en fyr som føler behovet for å skylde på noen andre for at han selv ikke klarer å vinne fotballkamper.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Lyn vs Vålerenga, lørdag 20. april 18:00, Ullevaal Stadion - av NilsDN - 04-22-2024, 07:49 AM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 3 Gjest(er)