Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lyn vs Vålerenga, lørdag 20. april 18:00, Ullevaal Stadion
(04-21-2024, 11:19 PM)JohnnyJ Skreiv: Men mulig du misforstod innlegget mitt, for jeg hyller faktisk Bakke for å skifte fokus bort fra Mees Rijks. Rett etter matchen så kaster han ut noen billige poenger for å lage andre overskrifter. Dette er jo klassisk Mourinho-psykologi, og TV2 biter på Wink

Bare for å bli ferdig med denne, så så jeg intervjuet etter kampen på TV2. Og det ser ut som vi tok feil begge to.

Bakke prater en god stund om utvisningen og svarer tydelig på det, så dette er ikke noen genistrek fra hans side.

De uttalelsene han kommer med kommer på direkte spørsmål da, og det er det TV2 velger å kjøre en sak på. Han fremstår ikke sutrete, han blir spurt om disse tingene. Så er da spørsmålet om det er lurt eller ikke å ta disse tingene. Han prøver førstå unngå å svare på det og det aller beste hadde vel vært om han gjorde det.

Så Bakke svarer vel egentlig greit for seg, bedre enn det kommer fram i artikkelen. Han prater også en del om Rijks, så det er heller ikke noen genistrek å hylle han for.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Lyn vs Vålerenga, lørdag 20. april 18:00, Ullevaal Stadion - av NilsDN - 04-22-2024, 01:42 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 6 Gjest(er)