04-23-2024, 02:47 PM
Kun en seriekamp gjenstår i april og konkurransen vår.
Det er på tide å se på hvilke spørsmål som er avgjort og hvilke som blir avgjort søndag.
Vi tar kortversjonen av kupongen og kommenterer spørsmål for spørsmål.
Kortversjon
1. Sogndal H: >1 mål, U: vi vinner med ett mål, B: tap eller uavgjort.
Som kjent ble det kun uavgjort. Rett tegn B og poeng til ..... ingen.
2. Tomålsscorer? H: Ja, U: Nei, men minst to målpoeng, B: Nei
Rett svar B Nei. Poeng til
Hmchrist, Ingar, Kaktus, Caarand, Turdika, Bohem33 og Hvalkjøtt.
3. Lyn? H: >1 mål, U: vi vinner med ett mål, B: tap eller uavgjort.
Nok en gang B selv om det dessverre ikke ble noen borteseier i kampen.
Poeng til Ingar Caarandi og Metah
4. Rijks vs Kamara. H: Rijks U: like mange mål B: Kamara
Rijks leder 1-0 i den interne konkurransen, men går glipp av den siste kampen. Så vi kan fortsatt håpe på at Kamara vinner 10-1.
5. Kamara? H: 0-1 mål U: 2-3 B: 4+
Ingen mål så langt, kanskje det løsner søndag?
6. Sjøeng buret rent? H: 0-1 U:2 B: 3+
Han har ikke gjort det til nå, så uansett blir rett svar H.
Poeng til Kaktus, Caarandi og Fisken.
7. Mål Strand + Bjørdal ? H: 0-2, U: 3 B: 4+
Strand har ett mål som gir dem ett til sammen. De trenger to mål søndag for at det skal bli U og tre mål til sammen for B.
8. Starter Obasi? H: 0 U: 1 B: 2+
Det har han ikke gjort enda, så B kan det ikke bli. Men U er fortsatt mulig.
9. Kiil eller Hammer fra start? H 0-1 U: 2 B: 3+
Kiil har starta i våre tre siste så det er første positive bortetegn på kupongen til nå (om man håper på at han skal starte da).
Poeng til EttlagiOslo, Oldtimer, Gelik, Theo, Bohem33, Metha og Fisken.
10. Spilletid Storevik, Bully og Riisnæs til sammen i april? H. 0-120 min U: 121-180 B: 181+
Storevik og Bully har enda ikke fått spilletid i serien som jeg har fått med meg. Hva skjer egentlig med Bully?
Riisnæs fikk vel 11 min mot raufoss, 26 mot stabæk og 90 mot lyn (selv om han ble bytta ut etter 90 min).
Totalt blir det 127 minutter så både U og B har fortsatt mulighet til å gå inn. Får han 53 minutter eller mindre mot Mjøndalen er rett svar U får han mer er rett svar B.
11. Mål i april? H: 0-5 U: 6-10 B: 11+
Vi har fem til nå så (tre av håkans ett av strand og ett av Rijks) så de som har tippet U ligger godt an og de som har tippet B ligger dårlig an, men alle har enda en mulighet til å få rett på dette spørsmålet.
12. Poeng i april? H: 0-7 poeng U: 8-10, B: 11+ (spørsmålet teller dobbelt)
Dette er vel den største sorgen. 11 poeng kan vi absolutt ikke nå. Men med seier søndag kommer vi helt nederst i rammen for U.
Vi ender på 5, 6 eller 8 poeng i april og alle vil vel være enige i at man før sesongen hadde vært skuffa over det.
Dette spørsmålet teller dobbelt.
Om vi da teller opp poeng på det som er avgjort så står NilsDN og Tasse uten poeng.
EttalgiOslo, Oldtimer, Hmchrist, Gelik, Theo66, Turdika og fisken har ett poeng.
Det er ikke så høyt nivå verken på tippinga eller laget vårt så langt.
Ingar, Kaktus, Bohem33, Metah og Hvalkjøtt har to poeng
Og Caarandi er i alene i tet med tre poeng.
Men fortsatt er det mulig å ta 7 poeng til siden seks spørsmål ikke er avgjort og den siste teller dobbelt.
Ingen har tippet at vi tar mindre enn åtte poeng så vinner vi ikke mot Mjøndalen tar alle feil på siste og første spørsmål.
Ingar, Caarandig og Hvalkjøtt innkasserer to poeng om vi endelig får en seier.
Ledern vår Caarandi må håpe at Kamara skårer fire eller flere mål på søndag da blir det rett på spørsmål 4, 5, og fort 12.
Vi andre om ikke alle må bare innse at vi har vært altfor optimistiske og håpe at mai blir en bedre måned enn april.
Hvem faen valgte seg april egentlig, i dag våknet jeg til snø.
Lykke til
Det er på tide å se på hvilke spørsmål som er avgjort og hvilke som blir avgjort søndag.
Vi tar kortversjonen av kupongen og kommenterer spørsmål for spørsmål.
Kortversjon
1. Sogndal H: >1 mål, U: vi vinner med ett mål, B: tap eller uavgjort.
Som kjent ble det kun uavgjort. Rett tegn B og poeng til ..... ingen.
2. Tomålsscorer? H: Ja, U: Nei, men minst to målpoeng, B: Nei
Rett svar B Nei. Poeng til
Hmchrist, Ingar, Kaktus, Caarand, Turdika, Bohem33 og Hvalkjøtt.
3. Lyn? H: >1 mål, U: vi vinner med ett mål, B: tap eller uavgjort.
Nok en gang B selv om det dessverre ikke ble noen borteseier i kampen.
Poeng til Ingar Caarandi og Metah
4. Rijks vs Kamara. H: Rijks U: like mange mål B: Kamara
Rijks leder 1-0 i den interne konkurransen, men går glipp av den siste kampen. Så vi kan fortsatt håpe på at Kamara vinner 10-1.
5. Kamara? H: 0-1 mål U: 2-3 B: 4+
Ingen mål så langt, kanskje det løsner søndag?
6. Sjøeng buret rent? H: 0-1 U:2 B: 3+
Han har ikke gjort det til nå, så uansett blir rett svar H.
Poeng til Kaktus, Caarandi og Fisken.
7. Mål Strand + Bjørdal ? H: 0-2, U: 3 B: 4+
Strand har ett mål som gir dem ett til sammen. De trenger to mål søndag for at det skal bli U og tre mål til sammen for B.
8. Starter Obasi? H: 0 U: 1 B: 2+
Det har han ikke gjort enda, så B kan det ikke bli. Men U er fortsatt mulig.
9. Kiil eller Hammer fra start? H 0-1 U: 2 B: 3+
Kiil har starta i våre tre siste så det er første positive bortetegn på kupongen til nå (om man håper på at han skal starte da).
Poeng til EttlagiOslo, Oldtimer, Gelik, Theo, Bohem33, Metha og Fisken.
10. Spilletid Storevik, Bully og Riisnæs til sammen i april? H. 0-120 min U: 121-180 B: 181+
Storevik og Bully har enda ikke fått spilletid i serien som jeg har fått med meg. Hva skjer egentlig med Bully?
Riisnæs fikk vel 11 min mot raufoss, 26 mot stabæk og 90 mot lyn (selv om han ble bytta ut etter 90 min).
Totalt blir det 127 minutter så både U og B har fortsatt mulighet til å gå inn. Får han 53 minutter eller mindre mot Mjøndalen er rett svar U får han mer er rett svar B.
11. Mål i april? H: 0-5 U: 6-10 B: 11+
Vi har fem til nå så (tre av håkans ett av strand og ett av Rijks) så de som har tippet U ligger godt an og de som har tippet B ligger dårlig an, men alle har enda en mulighet til å få rett på dette spørsmålet.
12. Poeng i april? H: 0-7 poeng U: 8-10, B: 11+ (spørsmålet teller dobbelt)
Dette er vel den største sorgen. 11 poeng kan vi absolutt ikke nå. Men med seier søndag kommer vi helt nederst i rammen for U.
Vi ender på 5, 6 eller 8 poeng i april og alle vil vel være enige i at man før sesongen hadde vært skuffa over det.
Dette spørsmålet teller dobbelt.
Om vi da teller opp poeng på det som er avgjort så står NilsDN og Tasse uten poeng.
EttalgiOslo, Oldtimer, Hmchrist, Gelik, Theo66, Turdika og fisken har ett poeng.
Det er ikke så høyt nivå verken på tippinga eller laget vårt så langt.
Ingar, Kaktus, Bohem33, Metah og Hvalkjøtt har to poeng
Og Caarandi er i alene i tet med tre poeng.
Men fortsatt er det mulig å ta 7 poeng til siden seks spørsmål ikke er avgjort og den siste teller dobbelt.
Ingen har tippet at vi tar mindre enn åtte poeng så vinner vi ikke mot Mjøndalen tar alle feil på siste og første spørsmål.
Ingar, Caarandig og Hvalkjøtt innkasserer to poeng om vi endelig får en seier.
Ledern vår Caarandi må håpe at Kamara skårer fire eller flere mål på søndag da blir det rett på spørsmål 4, 5, og fort 12.
Vi andre om ikke alle må bare innse at vi har vært altfor optimistiske og håpe at mai blir en bedre måned enn april.
Hvem faen valgte seg april egentlig, i dag våknet jeg til snø.
Lykke til