Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
5. finale tirsdag 23.04.24. kl. 1900
Mye fornuftig her. Men hvis jeg skulle satt pengene mine på noe fortsetter trenerteamet neste år. Det er stigning i forhold til at vi er i finalen i år. Avgjørende skader på oppløpssiden, samt at jeg tror det blir dyrt å kjøpe Andersson ut av kontrakten.

Vi var best i ligaen frem til Sparta matchen før jul. Klarte aldri å få skuta helt på rett kjøl igjen etter det, selv om vi tar oss helt til finalen. Tror kanskje vi hadde sett annerledes på det om vi ikke hadde vært så gode første delen av sesongen?

Uansett så er det mange aspekter ved spillet som må forbedres kraftig neste år som du nevner. Jeg savner først og fremst mer kollektivt press over hele banen. Tettere på i egen sone, syns vi kollapser altfor ofte og da blir veldig passive. Fremover syns jeg vi ikke er gode nok til å forechecke. Det betyr ikke at vi må smelle på ala Didrik hvert eneste bytt, men være tett på som lag. Vi må følge etter hverandre. Her så vi synlig forskjell på lagene i finalen. Gang på gang jager vi en og en og slik tømmer vi bare kreftene våre, mens det gir gode arbeidsforhold for motstanderens backer. Powerplayet må naturlig nok også adresseres.

Definitivt forbedringspotensiale hos trenerne, men tror som sagt at de får et år til.

Taimi spilte forøvrig de to siste kampene med brukket håndledd og brakk fingeren i går. Tipper flere slet med skader, men slik er det jo denne tiden av året.
Svar

Meldinger i denne tråden
5. finale tirsdag 23.04.24. kl. 1900 - av sorum2 - 04-22-2024, 07:26 PM
RE: 5. finale tirsdag 23.04.24. kl. 1900 - av Kristoffer - 04-24-2024, 10:34 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)