Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 3 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mobilisering til kampen mot Stabæk
#35
Har Ofkir definitivt spilt seg ut av laget? Det skjønner jeg ikke helt, han har tidvis vært en god makker for Illic. Det gir mening å sette inn på Børven mot slutten av kamper når vi trenger mye hodestyrke i begge bokser, men at han skal starte denne synes jeg er rart.
Gi oss Håkans i første og Ofkir i andre om ikke Håkans herjer fullstendig. Håkans er utrolig god når han har rom å løpe i og de to første løpene hans da han kom inn sist ble begge til store sjanser. Han er litt mindre god når han blir stående med ballen i beina og tenke på hva han skal gjøre. Jeg vil se mer fandenivolskhet og at han bare slår den forbi forsvareren og setter på turboen.
Det blir en rar kamp, det er det liten tvil om. Det er uvanlig at man føler seg trygg på at vi skal skåre, det jeg føler meg høyst utrygg på er forsvarsspillet. Både at de bare glir gjennom uten press som særlig rosenborg gjorde eller at de utfordrer kapteinen vår på fart en mot en.
Det føles nesten som at en av de viktigste grunnene til at vi er så langt nede i dritten er baggerslaget til Bakenga og det udugelige var-greiene. (Var, What is it good for? Absolutely nothing)
Men jeg blir stolt av mobiliseringa og for en kveld det kan bli om det går veien. Jeg husker årets største opptur cupen mot brann. Da hadde jeg ikke mye troa og vi fikk to kjappe i ræva, men vi stod sammen kjempet og vant til slutt. Og stemningen på øst etter kamp har aldri vært bedre. Jeg vil se mer av det søndag minus de to i ræva da.
Svar


Meldinger i denne tråden
Mobilisering til kampen mot Stabæk - av Langbølgen - 11-05-2023, 09:25 PM
RE: Mobilisering til kampen mot Stabæk - av Langbølgen - 11-07-2023, 05:35 PM
RE: Mobilisering til kampen mot Stabæk - av Langbølgen - 11-09-2023, 08:05 PM
RE: Mobilisering til kampen mot Stabæk - av Langbølgen - 11-10-2023, 12:15 AM
RE: Mobilisering til kampen mot Stabæk - av Bohem33 - 11-10-2023, 09:01 AM
RE: Mobilisering til kampen mot Stabæk - av Langbølgen - 11-10-2023, 07:40 PM
RE: Mobilisering til kampen mot Stabæk - av Langbølgen - 11-11-2023, 11:32 AM

Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 5 Gjest(er)