06-07-2024, 05:11 PM
Dagsavisen har intervjuet Jokke.
Det mest spennende han avslører er lengden på kontrakten vi har tilbudt Okore.
Den er 6, timer, dager, uker, måneder, år eller tiår?
Det vet kun abonnenter.
Ellers sier han:
– Det er ikke usannsynlig at Bitri fortsetter i VIF, men det har vært en del interesse rundt ham og det er ikke umulig at det kan skje noe der, sier Jonsson om den utlånte stopperen.
-
Det tolker jeg som at det er nesten utenkelig at Bitiri fortsetter.
Ellers sier han at ingen har bydd på Håkans og at han ikke tror noen av våre vil vekk.
Ja ja.
Vi har ikke gitt opp å få Ambina permanent og han understreker at både Strandberg og Hagen var tenkt som faste i laget om må erstattes.
Det blir med andre ord et spennende vindu. Mest spent er jeg på om Ofkir blir og selvsagt hvem vi får inn. Håkans og Bitri regner jeg ikke med å se så mye mer.
Det mest spennende han avslører er lengden på kontrakten vi har tilbudt Okore.
Den er 6, timer, dager, uker, måneder, år eller tiår?
Det vet kun abonnenter.
Ellers sier han:
– Det er ikke usannsynlig at Bitri fortsetter i VIF, men det har vært en del interesse rundt ham og det er ikke umulig at det kan skje noe der, sier Jonsson om den utlånte stopperen.
-
Det tolker jeg som at det er nesten utenkelig at Bitiri fortsetter.
Ellers sier han at ingen har bydd på Håkans og at han ikke tror noen av våre vil vekk.
Ja ja.
Vi har ikke gitt opp å få Ambina permanent og han understreker at både Strandberg og Hagen var tenkt som faste i laget om må erstattes.
Det blir med andre ord et spennende vindu. Mest spent er jeg på om Ofkir blir og selvsagt hvem vi får inn. Håkans og Bitri regner jeg ikke med å se så mye mer.