(11-13-2023, 01:41 PM)NilsDN Skreiv: Når det er sagt så er jeg ikke så veldig imponert over JJ på overgangsfronten da. Tvilen får komme han til gode, siden Fagermo var sjef lenge. Og JJ måtte hente inn det han ønsket seg. Men siden JJ kom inn har vi hentet Strandberg, Børven, Jukle (2022). Kiil Olsen, Bully, Storevik, Ofkir, Håkans, Vitinho, Bitri, Ilic, Hagen, Kreutz. Av spillere vi har hentet de siste 14 mnd er kun halvparten gode nok for en startplass i et lag som ligger an til nedrykk. Lukter ikke akkurat svidd av det der.
For det er jo utvilsomt overgangsmarkedet som er vår store svakhet. Brynjar, Hedenstad, Strand kom i vinduet før det. Og Ismaheel og Dønnum på lån.
I 2021 så kom Layouni, Udahl og Tobias Christensen på vinteren. Mörfeldt, Zuta og Thomsen på sommeren.
Så etter bronsen i 2020 har vi hentet 22 spillere permanent. Det er ikke mange av dem som har imponert.
Jeg syns det er litt vanskelig å bedømme JJ. Han har nok lidd av at Fagermo skal være supersjef, men jeg hadde litt håpet på at det skulle komme noen fler enn Ilic som kunne sette sitt preg på laget.
Når det gjelder Vitinho så har jeg ikke avskrevet han helt ennå. Han ble vel hentet som et resultat av at Wisur hadde virkelig anbefalt fyren, så vi får se.