07-03-2024, 01:09 AM
(Dette innlegget blei sist endra: 07-03-2024, 01:43 AM av Majorstuen.)
Nostalgi om han viser seg å ende opp her med tanke på arbeidet klubben har lagt ned på han tidligere år, men Petter Strand eller Elias Hagen må bok ut om det skal bli en realitet. Det bør også være motiverende for spillerne som føler at de ikke blir satset på. Da viser vi som klubb at det er andre innganger inn på laget enn å komme rett opp fra egen junioravdeling. Dette er også i tråd i henhold til hva klubben har kommunisert utad de seneste 4 årene. Tidligere år har vel de fleste aom har forlatt klubben i ung alder dratt smågrinete.
Han er vel mest lik Elias Hagen av spillerne som er i klibben? Jeg er litt usikker på hvordan han er aom spiller, men jeg har fått med meg at han har hevdet seg sterkt tidligere sesomger.
Samtidig må vi nok love spilleren en fast plass på laget dersom det skal bli en realitet ettersom han helt sikkert vil motta tilbud fra høyere nivå enn vi kan tilby per dags dato. Han er i alder der spilletid er alfa omega og til tross for at vi spiller i obos er det min hardere konkurranse om plassene hos oss enn det er hos FFK for eksempel.
Han er vel mest lik Elias Hagen av spillerne som er i klibben? Jeg er litt usikker på hvordan han er aom spiller, men jeg har fått med meg at han har hevdet seg sterkt tidligere sesomger.
Samtidig må vi nok love spilleren en fast plass på laget dersom det skal bli en realitet ettersom han helt sikkert vil motta tilbud fra høyere nivå enn vi kan tilby per dags dato. Han er i alder der spilletid er alfa omega og til tross for at vi spiller i obos er det min hardere konkurranse om plassene hos oss enn det er hos FFK for eksempel.