Avstemning Jeg tror at
Du har ikke tillatelse til å avgi stemme i denne avstemmingen.
vi vinner med mer enn ett mål
20.69%
18 20.69%
Jukle starter
13.79%
12 13.79%
Kamara starter
1.15%
1 1.15%
Strand starter
9.20%
8 9.20%
Borch starter
12.64%
11 12.64%
Lange starter
14.94%
13 14.94%
Brajanac starter minst en omgang
4.60%
4 4.60%
Rijks skårer
14.94%
13 14.94%
det blir kastet fiskekaker på banen
4.60%
4 4.60%
Thorvaldsen starter minst en omgang
3.45%
3 3.45%
Totalt 87 stemmer 100%
* Du stemte på dette valget. [Vis resultater]

Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tippe bursdagskamptråd Enga - Ranheim Man kl 19
Som flere har sagt: en ræva førsteomgang (bedre de siste 15-ish), og en brukbar andreomgang. 3 poeng på en middels dårlig dag.

Sjøeng var bra det han fikk å gjøre, minus utsparkene. Fin redning mot slutten på 3-1, begynte å bli nervøs med så mange unge på banen og allerede en i sekken.

Forsvaret var bra nok. Jarl ser ut som en knallforbedring fra Kreuz! Og vi er ikke bortskjemte med stoppere som scorer.

Midtbanetreeren: Ambina var kongen! Telte kun en pasningsfeil, og han hadde masser av pasninger gjennom ledd. Man of the match by a country mile, som de sier over Nordsjøen. Bjørdal åpna svakt, og hadde det ikke vært for arbeidskapasiteten hadde dette vært en helmørk kamp av ham. Spilte seg opp i andre da vi fikk større plass. Lange var god synes jeg, i motsetning til flere her. Joda, han var ganske svak defensivt, men han var alltid spillbar og pasningene gikk framover (i motsetning til f.eks. Strand). Godt å ha et alternativ sentralt på midten, og det gjør at jeg er mer komfortabel med å ha Riisnæs framme.
Angrepet. Riisnæs åpna nervøst, men spilte seg kraftig opp. Synd dommeren var blind da han rasshølen som hevna seg etter scoringa. Burde vært minst gult! Jones jobba og sleit og fikk et fortjent mål, selv om han burde satt den da han var aleine med keeper. Branovic(?) var ok, men jeg ser ikke helt at han er mye bedre enn Rijks. Vant en hodeduell som ble en sjanse da. Håper han blir bedre etter hvert som han blir mer samspilt med laget.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Tippe bursdagskamptråd Enga - Ranheim Man kl 19 - av idle76 - 07-30-2024, 03:20 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)